Februarutfordringen

fredag 30. januar 2015

Klar til morsdagen

Egentlig hadde jeg tenkt å kun vise frem to morsdagskort her i dag, men så har jeg fått tak i nyarkene, og da har jeg også så lyst å vise frem en layout..
Temaet passer uansett til morsdagskortene som kommer under her.. Dette er nemlig min mor, og min datter som har en skikkelig hyggestund sammen..
Jeg er en som vanligvis liker farger - masse farger - på mine layouts.. Men jeg må si at jeg fallt pladask for mange av de nye arkene!! Disse to her, er bare fantastiske. Begge arkene er baksider til de beige bryllupsarkene. Er de ikke flotte??

I scrappeverdene forøvrig er gull ganske populært, så jeg har kombinert de flotte arkene med en gullramme og noen rubons i gull. Så fant jeg noen fantastisk flotte blomster i min Papirdesignboks, og de matcher utrolig bra til arkene og rammen.. Synd det bare er to i hver pakke. Chipboardhjertet er dekorert med et av de nye mønsterarkene. I tillegg har jeg også brukt doilies, halvperler og perleswirl fra Papirdesign.

To klistremerker med passende tekst fikk også plass.. - se det flotte mønsteret!!! Jeg dåner litt hver gang jeg ser det..

Produkter:
Ark: PD 15027 Lykkelig for alltid-beige, PD 15023 Bryllupsfest - beige, PD15025 Lykkelig, beige
Blomster: 161 Liten hortensia - hvit, beige og brun (her brukt hvit og brun)
Annet: PD14949 Klistremerker hverdag, 3D-puter, perlswirls brun, PD 14954 Trefigurer Fugler, Kakeservietter 15 cm, og 10 cm.

Morsdagskort
For en gangs skyld har jeg klart å få ferdig morsdagskort i tide til at de kan sendes...
Ett til mor og ett til svigermor.. - Ett med mye pynt, og ett uten.. Her er det altså noe for både de som liker kort overlesset med blomster, og til de som foretrekker mer enkle og rene kort. Begge kortene er imidlertid laget med de samme stemplene..

Kort nr 1:
 Til dette kortet fant jeg frem "Lykke"-serien og brukte en blanding av nye og gamle blomster. Fikk også endelig brukt de fine trefuglene som kom før jul..
På innsiden fikk jeg også brukt tre av de andre stemplene som er på samme platen. 
Produkter:
Ark: PD 13752 Ungdomstid, PD På rad og rekke
Stempler: PD 14962 mamma
Blomster: Pioner, hortensia med perle, roser, hvite rufseroser
Annet: 3D-puter, Trefigurer-fugler.


Kort nr 2:
Etter å ha lagd det første kortet, fikk jeg et veldig behov for å lage noe langt mer enkelt og "Cleant", og da tok jeg en rask sveip igjennom restehaugen min og fant denne flotte baksiden på arket "Mormors hage". Hardangersømmen er jo såå fin!! Bestemte meg kun for å bruke stemplene..
Selv synes jeg ofte at det enkle er det beste...
Produkter: 
Ark: Mormors hage
Stempler: PD 14962 Mamma. 

Ha en riktig god helg.

2 kommentarer:

  1. Herlig Marianne, den LO'en synes jeg var kjempefin.

    SvarSlett
  2. Utrolig lekre kort, og den layouten var virkelig vakker!

    SvarSlett