Februarutfordringen

onsdag 7. januar 2015

Kort til en jubilant

I dag blir det Marianne istedenfor Hilde som viser frem et kort.

Vi har et familiemedlem som har startet det nye året med å bli 60, så da måtte det et kort til...
Da jeg skulle lete etter inspirasjon til dette kortet, gikk jeg ikke så langt, men til vår egen flinke Cathrine. Jeg har lagt merke til at hun ofte har blondebiter som stikker ut av kortene på siden, så det ville jeg herme litt etter..
Bildemotivet er hentet fra motivarket Vakre damer, og jeg valgte dette bildet fordi jeg synes det lignet litt på jubilanten.. Bakgrunnsarket er utrolig anvendelig, og har vært flittig brukt, men det jeg koste meg mest med da jeg lagde kortet var å dykke litt ned i den siste blomsterbunken jeg fikk. 
Jeg liker så godt fargene og utførelsen på disse søte blomstene, og jeg snublet også over en gammel resteflik av et ark med sommerfugler på som måtte med. Jeg fikk også lurt med det runde tallstemplet og et av de "nye" klistremerkene som er så anvendelige. Helt på slutten måtte litt bling med - her i form av blanke og lilla krystaller.

 Jeg pynter ikke alltid innsiden på mine kort, men i denne anledningen måtte det iallefall gjøres noe..
Det ble et enkelt stempeltrykk, som også passer godt til gaven vedkommende fikk..

Produkter:
Ark: PD 13742 Et hav av roser, PD 14901 Vakre damer
Blomster: Lilla roser - 3cm, Søte små blomster - vintage lilla, rufsete blomsterknopper -lilla.
Annet: krystaller ass.farger, Krystaller- blanke, Klistremerker bursdag.
Stempler: PD 13812 Livet


Jeg minner også om at Papirdesign igjen har en DT-call, og at søknadsfristen er 19.januar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar