Februarutfordringen

onsdag 24. august 2016

ATCer av resteark

Hei hei:-) Då var det onsdag og min tur i bloggen igjen:-)

Eg elsker å lage ATCer, små søte, kule, morsomme byttekort. Dei er perfekte å lage når du har små biter med resteark du vil bruke til noko.

Eg lager som regel alltid ein serie når eg lager ATCer. Denne gongen har eg laga tre og desse passer perfekt til den tida me er i no når rosene står i full blomst:-)


Korta er ganske like bortsett fra fargene som går fra mørkt til lyst, dette pga av perla på hjertet.




Produktliste
Ark: diverse resteark fra Papirdesign blant anna  PD 16147 Naturligvis fra Muligheter
Klistermerker: PD 15046, Perfekt, PD 14939 - Hverdag
Blomster: Roser
Annet: Perler, utstansede figurer - hjerter

Ha ein super onsdag folkens:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar