Februarutfordringen

tirsdag 2. august 2016

SMIL

God tirsdag alle sammen :)
For mange er gjerne ferien over for denne gang og en sitter igjen med mange herlige minner og bilder som en gleder seg til å scrappe! HERLIG :D Selv om ferien ikke er helt over her har jeg likevel allerede koset meg med å scrappe litt feriebilder, både årets og tidligere sommerbilder.
Så denne gangen tenkte jeg å dele en av ferie LOene jeg har laget i sommer.

 Til å lage denne LOen har jeg blandet ark i fra ulike serier, blant annet fra juleserien Stille natt og den nyeste serien Muligheter. På bakgrunnsarket har jeg brukt ulike medier for å struktur og farge på bakgrunnen min. 

 Som pynt har jeg brukt utstansede stjerner som jeg har dabbet svart, og en trefigur som jeg har embosset hvit. Jeg har stanset ut noen sirkler med mønsterark som jeg har brukt som en del av pynten. I tillegg har jeg brukt klistremerker. 

 Produktliste: 
Ark: PD16144 Muligheter - I dine sko, PD16147 Muligheter - Naturligvis,
        PD15995 Hell og lykke - Sprudlende snill, PD 14978 Stille natt - Tiddeligbom
        PD14987 Stille natt - Vinterstrikk
Annet: PD16163 Utstansede figurer - stjerner, PD14956 Trefigurer - sommer,
            PD15046  Klistremerker - Perfekt, PD111 Alfastickers - Grå

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem fra 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar