Februarutfordringen

fredag 19. oktober 2018

Julekort

Hei alle sammen.

I dag har jeg lyst å vise dere et julekort jeg har laget.


Jeg hadde det veldig gøy når jeg lagde denne formen.. og hver fremdel har en flapp som er limt under mønsterpapiret på delen bak.


Har kost meg med å klippe ut stempel, stanset ut mye lekkert og bare lekt meg frem med dette kortet. Stjernene er skrivefelt.


En liten film av kortet ligger på Facebook.


Som dere ser så jeg valgt to ulike ark, og behold de på hver sin side..


Stempelteksten over er en tekst, men jeg har bare delt den opp.


Jeg må innrømme at jeg er veldig glad i stempelteksten med skiltet.. det er bare så herlig.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Hjem til jul - Overraskelse - PD 18494
Hjem til jul - Melisglasur - PD18500
Dies:
Ramme - PD 16211
God jul og godt nytt år - PD 18468
Stempel:
Super jul - PD14922
Nordpolen - PD16175
Stress ned - PD18471
Takk for al vi har - PD18472
Blomster:
Roser 1 cm
Knopper
Små gardenia


Jeg håper at du fant litt inspirasjon.

Klem fra


3 kommentarer:

  1. Kjempefin og inspirerende. Hva heter teknikken eller malen?

    SvarSlett
  2. Dette har jeg funnet opp selv. Så vet ikke om det har noe navn jeg. Forklarte lenger opp helt enkelt hva jeg gjorde. Men hvis det er er et stort ønske skal jeg se om jeg får laget en tutorial.

    SvarSlett
  3. Er det ikke mulig å få kjøpt den Nordpolen stempelplata lenger? Skiltet er sååå fint!

    SvarSlett