Februarutfordringen

tirsdag 30. oktober 2018

Med ønske om en gledelig jul

Hei og hopp!
Jeg lager julekort jevnt og trutt hele året, men likevel er jeg ikke i mål med kortene for i år, så i dag har jeg julekort å by på. Dette kortet kan gjøres enklere og mer masseproduksjonsvennlig hvis man velger et mønsterark uten så veldig mye mønster istedenfor å sverte bakgrunnen som jeg har gjort her. Å sverte bakgrunner er tidkrevende.


Jeg brukte granbardieen til å stanse ut tre kranser i hvit kartong som jeg limte oppå hverandre litt vilkårlig. Jeg brukte veldig lite lim, for jeg ville ha litt dimensjon og liv i den ferdige kransen, og det får man ikke hvis man bruker lim på hele.


Jeg stemplet en tekst fra en av de nye stempelplatene og embosset i hvitt før jeg svertet med forskjellige farger blått blekk på hele panelet. Hvitt og blått er favorittkombinasjonen min til juekort, så jeg pyntet veldig enkelt med noen lyseblå krystaller og sa meg ferdig med hele kortet.

Produkter brukt:

Stempler:
La roen senke seg PD 18473

Dies:
Granbar, krans PD 17315

Annet:
Krystaller PD 872

Håper du fikk noen ideer til enkle julekort hvis du fremdeles har mange kort igjen å lage før jul og liten tid. Varme juleklemmer fra

1 kommentar:

  1. Enkelt, men likevel forseggjort og elegant! Må prøves ;)

    SvarSlett