Februarutfordringen

mandag 26. november 2018

Forsmak på julens magi - giveawayvinner

Før jeg trekker en vinner av giveawayen, vil jeg dele et juleprosjekt med dere.

Jeg er stor tilhenger av gjenbruk, og denne papirposen jeg har pyntet i dag, fikk jeg av en venninne som vet jeg klipper og limer mye. 

Posen er større enn de jeg vanligvis pynter, men når jeg så den nye PD 18482 Vintag, jul så ropte den store flotte teksten etter å bli brukt her. Jeg synes tekst-dieen i dette setter er veldig anvendelig som tekst alene. 


Jule-tagen jeg har hengt på posen er også en diecut fra PD 18482 Vintag, jul-settet. 



I gaveposen har jeg lagt julekuler jeg har dekorert med tekster kuttet til i vinyl med Silhouette. En koselig liten gave :-). Ingen jul uten Tre nøtter til Askepott. 


Produkter:
Ark:


Stempler:

Annet:
Buttons, Vinter




Så var det kommet til trekningen av giveawayen, D 18401 Strikk og  PD 18473 La roen senke seg.

Tusen takk for alle koselige kommentarer på mitt forrige blogginnlegg. Dere fikk alle som en ett lodd i random.org-hatten, og den heldige ene som stikker av med de flotte produktene er :

May-Runa

Send meg postadressen din på mail; wejensen@bbnett.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar