Februarutfordringen

søndag 1. september 2019

Til konfirmanten

Hei og hopp.

Nå er det konfirmasjonstid igjen. Jeg har laget et bunadskort. Niesen min fikk dette kortet da hun konfirmerte seg i begynnelsen av juni, men det er like relevant for årets høstkonfirmanter.

Det ser ikke ut som en typisk norsk bunad, og det er det heller ikke. Konfirmanten har nemlig islandsbunad, og den går i svart, hvitt og gull.
Jeg brukte ark fra forskjellige Papirdesign-kolleksjoner for å lage denne islandsbunaden, to av arkene jeg har brukt er fra Bryllupsfest-serien, ett ark fra Velkommen lille venn-serien og ett ark fra Gledelig jul-serien. De passet sammen til noe som ligner ganske bra på islandsbunaden.
Baksiden gjorde jeg ikke noe spesielt med, lagde et belte med det ene arket fra Bryllupsfestserien og har ellers holdt meg til svart kartong fra Papertrey Ink på skjørtet.

Papirdesignprodukter brukt:
Ark:
Dies:

Kreativ høstklem (tenk at det i dag er årets første høstdag) fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar