Februarutfordringen

mandag 27. april 2020

Eksplosjonsboks til bryllup



Jeg har laget en eksplosjonsboks til brudepar. Inni har jeg pyntet ei "kake" som kan skjule for eksempel en pengegave.



Eksplosjonsboksen er laget etter denne malenav hvit kartong.



Kaka kan fint lages med kun kartong/papir, men jeg tok en liten snarvei og brukte en base av en rimelig kakeform jeg kjøpte på ebay for en liten evighet siden med dette i tankene.



Jeg malte delene jeg visste ville bli synlige, med hvit gesso, før jeg kledde formen med mønsterark. 

Kaka er pyntet med blomser, blonde og perler. 









Lagde en sirkel av mønsterark som jeg limte fast med flytende lim i bunnen av esken. Denne er med på at kaka holser seg på plass og kan romme feks en pengegave eller gavekort.




Produkter
Mønsterark:
PD 1900330 Hjertegod
PD 1900327 Hjertebank
Dies:
PD 1900163 Hei
PD 19008 Størst av alt
PD 17311 Sirkler

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar