Februarutfordringen

søndag 12. april 2020

Tips og triks, med video!

Hei!

Har dere tenkt på at det av og til er finere å bruke bare en del av en die, i stedet for hele?!

Det er i alle fall tilfelle med denne die'en, kalt Hullmønster.
Det er en liten luring, skjønner dere, og er finest når man river i den, og bare bruker en eller flere deler ;)

Og så har vi die'en kalt Selburose. Den er fin uansett hvordan du vender og vrir på det, men denne gangen skal jeg vise dere at den òg går fint an å bruke bare en del av! ;)

Sååå… da har jeg prøvd meg på en liten video 🙈🙊
Jeg har fått litt (Les:Mye!) hjelp av min sønn til å legge på musikk, for jeg har ikke tenkt å snakke! Hehe...
Håper dere liker den 💛



Produkter:
Ark:
Vårstemning - Sølje PD 1900014
Dies:
Hullmønster PD 17320
Selburose PD 1900071
Pynt:
Button - Konfirmant 2 PD 1900219
Klistremerker - Konfirmant 3, grå PD 1900297
Roser 2,5cm, farget kant, gul PD Blomster91
Roser 1,2cm, orange

*Annet: Hvit tag, osteklut, hvit malje og bakers twine.

Takk for at du tittet innom, håper du ble inspirert!💛

Kreativ klem fra

1 kommentar: