Februarutfordringen

torsdag 6. oktober 2011

Et par kort

Jeg ble plutselig i korthumør, og smir mens jeg enda har lysta.. Den pleier nemlig å forsvinne fort - hihi.
Først ut er et kort med motiv hentet fra motivarket "Piker".
Jeg har brukt arket "Edle skatter", litt blonder og noen av de nye blomstene og halvperlene til Papirdesign. Gratulasjonsstemplet er fra en eldre stempelplate med gratulasjonstekster, og rammen er løftet med de nye 3D-putene.

Inni har jeg brukt noen journalingark fra arket "Journal", og et av de nye tekststemplene. Jeg har løftet den ene journalingtagen med 3D-putene til Papirdesign, og lagt en blonde under.
Jeg har ikke klart å bruke disse motivarkene før, men nå har jeg fått helt dilla! Dette motivet er også fra "Piker", og jeg har også brukt nye roser og stor blomst + perleswirls.
Mønsterarket heter "Fuglesang", og jeg har også brukt et utklipp fra "Journal". Stemplene er fra samme gratulasjonsplata som over.
Jeg har lurt inn en liten tag til, som har blitt stemplet med et av de andre nye stempeltrykkene.
Det var gårsdagens kort, så får vi se om jeg får laget noen i kveld og;-).

2 kommentarer: