Februarutfordringen

onsdag 19. oktober 2011

Julekurver

Vi hadde et fantastisk helgetreff i Bodø sist helg. Godt over 50 damer var samlet ei hel helg for scrapping og skravling. Utrolig koselig. Og jeg fikk til og med laget littegranne.
Bl.a. disse to kurvene. De er laget etter en oppskrift av Randi Thorsen, og de passer perfekt til g julegodterier ala Ferrero Rocher. Jeg lagde en vinterlig og en som oser av jul.


Selve konstruksjonen er laget av Bazzill. Denne er kledd med arket Frost. Vinduet er stanset ut med Spellbinders og jeg har satt inn gelatinplater, for det gir så utrolig flott effekt. Hanken er pyntet med en stor sløyfe. Lokkene er pyntet med chipboard-snøkrystaller og blingswirl fra Papirdesign.


 Inni er boksen kledd med baksiden av arket Iskrystall.
Små julegodterier er pyntet med snøkrystaller fra en punch, for å få den rette vinterfølelsen.



På den neste boksen har jeg brukt baksiden av arket Nissefar.
Dette vinduet er stanset ut med et hjerte fra Cuttlebug, og satt inn gelatinplate her også.


Enkelt pyntet med en swirl og en liten sopp. Sløyfe på hanken her også.
Innsiden på denne er også kledd med baksiden av Iskrystall.
Denne mangler godteriet sitt (nei jeg har ikke spist det opp. Jeg har ikke kjøpt det enda....)


Ha en flott kveld.

Klem,
Lise

2 kommentarer:

  1. lekre kurver med flott papir. Har akkurat de samme arkene liggende klar til bruk :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint, som alltid Lise! Å den lille soppen er kanskje fra Panduro Hobby..?! ;)

    SvarSlett