Februarutfordringen

fredag 14. oktober 2011

Vennskap ♥

Jeg har da begynt å leke med alle de fine julearkene, men tenkte å først vise dere dette vennekortet jeg laget for et par uker siden. Liker så godt de nye tekststemplene som kan brukes til flere tema :)



Arkene jeg har brukt er: 
PD 11582 Fioler er blå - bakside, PD 11581 Roser er røde - bakside og PD Treverk. Motivet er fra klippearket: PD 10610 Piker.Et av de nye vennskap stemplene , PD diggeste Halvperleswirler og halvperler i mange vakre farver!! Noen av swirlene er i en farve mens noen har to farver. De er bare helt helt fantastisk. Og er de ikke vakre disse kirsebær blomstene, sukk ♥ De er også slik at man kan forme dem litt slik man vil ha dem. Åhh har jeg sagt hvor heldig jeg er som er DT for Papirdesign. 

De neste prosjektene fra meg blir Juleting. Har allerede funnet fram julemusikken min, så jeg kan prøve å finne på noe morsomme juleprosjekt. Liker så godt hvert år å enten lage pynt eller ja noe som oser JUL! Og med den store bunken med alskens digge saker jeg har fra PD og leke med. VET jeg det kommer til å bli koselige stunder framover :)

Varm scrappeklem fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar