Februarutfordringen

onsdag 27. mai 2015

En 8 sidet lampeskjermkurv og et kort.

Hei alle sammen.
I dag har jeg laget en kurv til etter tutorialen jeg hadde 17.mai.
Den finner du her.
Jeg har laget den med 8 sider istedenfor 6 og man bruker ikke så mye lenger tid heller.
Kurven er så dekorativ i seg selv med fasongen og lekkert mønsterpapir.
Hanken på denne kurven er stødigere enn de forrige jeg lagde og 
det kan være praktisk om man skal fylle kurven.
Produkter:
Ark: PD 15032 Hell og lykke - Endelig gift
Her er et kort som jeg allerede har publisert i min egen blogg.
 Produkter:
Ark: PD 13740 Lykke - Fuglekvitter, PD 15039 Hell og lykke - Bunad
Stempel: PD 137Dagen i dag er en gave
Blomster: Søte blomster: blå og krem, Roser: blå, hvit og grå
Annet: Halvperler - gule, Blonde - grå
Klemmer fra

1 kommentar: