Februarutfordringen

lørdag 16. mai 2015

Litt 17.mai og en tannfe..

I morgen er det jo 17.mai, og i den anledning viser jeg frem en enkel layout med et bilde fra fjorårets store festdag..
Jeg har gjort den enkel og bare klippet ut noen elementer fra de to 17.mai-arkene fra "Hell og lykke"

Produkter:
Ark: PD 15037 Flagget til topps, PD 15038 Nasjonaldag.
Annet.: 3D-puter

I tillegg vil jeg vise en layout til..
Vi hadde nylig besøk av tannfeen, og da måtte jeg benytte muligheten til å få inn litt gull-feeling på layouten..

 Layouten er ganske enkelt bygd opp, med to ark, og en doilies. I tillegg er det brukt litt vellum fra en annen produsent og et par tags. Klistremerkene fra "hverdag" passer til det meste, og ble selvsagt brukt her og..

 Det var alt jeg hadde for denne gangen. Ønsker alle en riktig god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar