Februarutfordringen

lørdag 30. mai 2015

Frost - lag på lag og masse glitter

Det er veldig typisk Marianne å scrappe med vintertema når det er sommer - og omvendt, og derfor får dere i dag en layout med snøark... Minstemor har vært snøball i en ballettforestilling hvor de danset filmen "Frost", så da måtte jeg en tur over i vinterens verden igjen..

Alle snøkrystallene og tittelen er stanset ut i hvitt glitterark, så i virkeligheten glitrer layouten langt mer enn det som kommer frem her.
 Doiliene blir flittig brukt på layouter, og til denne layouten stanset jeg også ut noen doilier med et lyseblått ark fra serien Hell og lykke. I to av doiliene festet jeg også en sirkel som jeg hadde stemplet med lysegrått på, og en av disse ble også basen for teksten.. Jeg er skikkelig fan av klistremerkene til Papirdesign, og man er godt dekket til de fleste anledninger hvis man har disse liggende.. Her har jeg brukt flere fra "vinter"-klistremerkene.

Jeg har også brukt trefigurene til Papirdesign - men denne gangen valgte jeg å embosse dem med chabby white.. Det ga en lekker glitreeffekt. Glitter ble egentlig hovedfokus sammen med alle snøkrystallene.. Jeg har brukt masse halvperler, og blingswirl i tillegg til glitterarket og embossingen.
Jeg scrapper nå aldri uten 3d-putene til Papirdesign.. De gir en ekstra dimensjon, og er faste og har godt lim. Anbefaler alle å prøve dem ut hvis du ikke allerede har gjort det..

Produkter:
Ark: PD 11594 Iskrystall, PD 15028 Blåklokke
Stempel: PD14960 Til henne
Annet: Trefigurer - snøkrystall, halvperler - hvite, klistremerker - vinter, blingswirl, 3D-puter, doilies 10cm


1 kommentar: