fredag 11. desember 2015

Luke 11

Hei!

I dag er det min tur å åpne julekalenderluka. Det er 11. desember og bare 13 dager igjen til jul! 

Dagens kalendergave er washitape! Disse pepperkaketapene er super!
Ved å kommentere i innlegget her, er du automatisk med i trekningen av dagens premie:


- og du får et lodd til hovedpremien som trekkes på julaften:

Jeg koser meg med å lage julepynt i metallformer som jeg har kjøpt på Panduro. Kjempekoselig og enkelt! Må nok lage noen flere, og kjøpe meg ei granbar grein som jeg kan pynte. Gleder meg allerede :-)




Materialliste:

PD 15070 - Til ettertanke/ Julefeiring.
PD 10602 - Klippeark/ Jul.
Krystaller.
Glitterchipboards - snøkrystaller.
Blonde fra hvit blondepakke.


Håper dere også fikk lyst til å lage deres egen julepynt. Ønsker dere en flott og kreativ dag!

Husk å legge igjen en kommentar :-)


35 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Nydelige julepynt og så inspirerende , fikk lyst til å prøve

Marie sa...

Så vackert :)

Audhild Molland Aspelund sa...

Flott julepynt ☺

Audhild Molland Aspelund sa...

Flott julepynt ☺

Tone K. sa...

Så flott pynt !! Skikkelig fint :)

Randi Th. sa...

Flott julepynt! :)

tone sa...

Kjempefine. Sånne vil jeg henge på greina mi også:-)

Sanne sa...

Så fint!!! :)

Jorunn`s scrapperier sa...

Så flott julepynt med fine bilder

Regine sa...

Så flott julepynt! :)

wenche jensen sa...

Herlig nostalgisk julepynt.

Anniken Larsen sa...

Oi, stilig!

Kristin Langnes sa...

Så dekorativ pynt!

Anonym sa...

Nydelig julepynt!
Mvh Anita Ø.Olsen

Julie Dypdal sa...

Så kreativt :D Rett og slett nydelig :D

Gitte sa...

Super flot julepynt.

Bodil sa...

Så fin julepynt :)

Linda sa...

utrolig fin julepynt!

Anne Lill sa...

Lekker julepynt :-)

Ann Kristin sa...

Nydelig julepynt! :)

Jytte sa...

Så fint dekorerede forme!
Dejlig inspiration :)

Linda sa...

denne var flott :)

Guri sa...

Koselig med heimelaga julepynt :)

BlackLissi sa...

Nydelig vintage julepynt Cathrine! Veldig dekorativt. :)

Silje Kristin Aunan sa...

Nydelige pakkelapper Catrine <3 <3

Alhana sa...

Nydelig julepynt, takk for inspirasjon :-)

Anita Lise sa...

Så flott julepynt! Fortsatt god advent :)

Karoline sa...

Nydelig julepynt :)

så utrolig stilig washi med pepperkaker!

mellem sa...

Helt nydelig julepynt og flotte washitape

Med kjæleik til livet sa...

kjempe fint -- god jul
smil fra monika

Irene sa...

Kan noen vennligst utsette jula et par uker? Det er så mye jeg har lyst å lage, men tida strekker ikke til.

Merethe Arstein sa...

Lekker julepynt :)

tas sa...

Nydelig og kreativ julepynt :)

Elisabeth sa...

Nydelig julepynt. tua\sen takk for at du deler ideen:-)

Annys puslerier sa...

Disse likte jeg.