tirsdag 1. desember 2015

Julekalender - Luke 1

I år som i fjor blir det julekalender her i Papirdesignbloggen. Hver dag frem til julaften, har dere anledning til å vinne en liten premie. Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i innleggene vi legger ut. I tillegg til å være med på den aktuelle dags premie, vil du også få et lodd til årets julegave fra Papirdesign - og den er virkelig noe å glede seg til!!

Overraskelsen er noe kun sjefen har sett- for det er nemlig splitter nye produkter som ikke har blitt lansert enda. Det eneste vi kan love er at det blir veldig bra!!
Jo flere dager du kommenterer, jo flere muligheter har du..
Og for at du ikke skal gå glipp av noe, legg deg til som følger av bloggen vår, og gjerne på Facebook og/eller Instagram også :)


I dag kan du vinne følgende premie:


Så over til dagens inspirasjon som er et julekort hvor jeg har brukt arkene som heter Hvite julestjerner og Fuglesang i skogen . Motivet er også klippet ut fra mønsterarket.


Produkter:
Ark: PD15076- Hvite julestjerner, PD15080 -Fuglesang i skogen
Dies: PD 15053- Julehilsen

Ha en fin dag og husk å "åpne" ny luke i morgen :)



87 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Denne muligheten vil jeg være med på! Tusen takk! Mvh, Bente

Anonym sa...

Ja takk����Mvh HanneMMoe

Ann Kristin sa...

ååå så gøy med julekalender! og så spennende med nyheter!! Gleder meg til å se :) Flott kort fra Mette i dag. Julehilsen diesen er en av mine favoritter :)

Anettes syslerier sa...

❤ spennende med nyheter 😍 Flott dies!!

Verind sa...

Så spennende :-) Håper jeg vinner :-)

Verind sa...

Så spennende :-) Håper jeg vinner :-)

Anonym sa...

Vi gleder oss til jul. Alltid flott scrapinspirasjon fra dere. Hilsen Tone

Regine sa...

Spennende julekalender :) håper eg vinner!

Anne-Mette sa...

Et smukt julekort. Lækkert med muligheden for at vinde lækker præmier.

Monica Mortensen sa...

Julekalender er gøy, så det vil jeg bli med på :-) Lekkert kort <3

Monica Mortensen sa...

Julekalender er gøy, så det vil jeg bli med på :-) Lekkert kort <3

Anne Lill sa...

Nydelig julekort

Min hobbyverden sa...

Artig med julekalender, selvfølgelig blir jeg med :-)

pia iris sa...

Spennende ��

Bealor sa...

Så gøy med julekalender. Håper jeg vinner.

Anonym sa...

Hyggelig med adventskalender�� Ønsker gjerne å vinne�� Mvh Anita Ø.Olsen

Stine Dahl sa...

Nydelig! Er gjerne med på julekalender ja! Ønsker dere en flott 1. Des!

Audhild Molland Aspelund sa...

Fantastisk flott kort som gir julestemning. Heldig er den som får dette kortet i posten😃

tas sa...

Jeg ble så glad da jeg så at dere skal ha julekalender i år også !!! Kommer til å glede meg til hver dag å se i bloggen på alle det flotte dere legger ut :) Nydelig kort!

Guri sa...

Flott julestemning på kortet.
Så hyggeleg med julekalender :)

jorunn`s Fristed sa...

Dette er en så utrolig koselig tradisjon, elsker å telle ned til jul sammen med papirdesign og alle de flotte tingene dtene lager frem til jul.

God Tirsdag ♥

Ida Kristin Dølmo sa...

Ja takk! Nydelig kort, forresten :D

mettepip sa...

Lekkert julekort! Så spennende med julekalender <3

Ane sa...

Så kjekt med julekalender! Nydelig julekort! Krysser fingrene :)

Maya sa...

Herlig, julekalender er gøy!

Maya sa...

Herlig, julekalender er gøy!

Anniken Larsen sa...

Ja, takk! Veldig gjerne lyst på denne😄

Anniken Larsen sa...

Ja, takk! Veldig gjerne lyst på denne😄

hege anita kristiansen sa...

Denne ønsker jeg meg 💖

Tina Nielsen sa...

Ønsker mig ❤️🎄❤️. Kh 10na

Sissel Anita sa...

Flott dies som jeg ønsker meg, og kortet var nydelig!

RitaK sa...

Fin dies, og nydelig julekort i grønt :-)

Rita sa...

Lekkert kort og en flott premie :)

Cathrine sa...

Kjempefin blogg for en nyoppstartet kortlager;)

Eva R Fandrem sa...

Legger inn et lodd og håper på gevinst! Tusen takk for muligheten!

Anne Gerd sa...

Veldig inspirerende blogg - mye flott & mange fine dies:)

Kari-Anne Holme sa...

Flott blogg;) moro og spennende med kalender!

wenche jensen sa...

Nydelig kort, Mette.

tizawe sa...

Gøy med julekalender!superflott kort og!

Renate Kristoffersen sa...

Så gøy med julekalender for oss papirglade 😀
Jeg vil gjerne bli med I trekningen.

Kristina sa...

Oi, det er alltid spennende med julekalender, og nye produkter!!! Dette vil jeg gjerne være med på :-)

Julie Dypdal sa...

Nydeli :) :) :)

Hege Martinsen sa...

For et flott kort :-))

Alhana sa...

Morsomt med kalender :-)
Og lekkert julekort

Silje Kristin Aunan sa...

Flott kalender og herlig kort :-D

Bodil sa...

Så flott med en slik kalender.
Nydelig julekort.

Siwert sa...

Alltid gøy med julekalender da ♥

Lekkert julekort ♥

Gunn sa...

Kjempe fint julekort :)
Disse diesene har jeg satt på ønskelisten min :)
Ha en fin 1. desember.
Klem

Knerten sa...

Nydelig kort (som alltid), Mette 👍🏼
Jeg melder meg herved på i kampen om gave fra den beste julekalenderen ❤️

Elinor sa...

Fint kort ☺ og kul kalender!

Elinor sa...

Elinor. Montiel@Hotmail.Com

Elinor sa...

Elinor. Montiel at Hotmail.Com är min mail

Eli Kvinge sa...

Nydelig kort og spennende med julekalender. Alltid kjekt med noe nytt ��

Ingvill Nornes sa...

Spennande! Kosleg konkurranse :)

Sandra sa...

nydelig julekort :) og veldig spennende med julekalender :)

Berit sa...

Å,så spennende! Lekker dies, jeg krysser fingrene :)

Tone K. sa...

Åhhh....for en julekalender da....Så spennende.
For et lekkert kort..virkelig nydelig ! :)

Kristin Langnes sa...

Wow, så raust av dere og så fantastisk kalender! Jeg er med!

Bente Årstad sa...

Kjempefin dies og denne vil jeg gjerne bli med på:)

Hanne Sørensen sa...

Kjempeflott kort og dies:)

Hanne Sørensen sa...

Kjempeflott kort og dies:)

Elisabeth sa...

Alltid kjekt med julekalender:-) Flott med inspirasjon også nå inn mot jul. Nydelig kort i dag:-)

Monica's verden.. sa...

Så flott kalender :) dette vil jeg være med på :)

Lilly K. sa...

Spennende med julekalender! Jeg vil gjerne være med i trekningen!

Anita T. sa...

Gøy med julekalender....og denne diesen har jeg ønsket meg. Takk for mye flott inspirasjon!

Irene sa...

Et lekkert julekort!

Har masse mønsterpapir fra Papirdesign - f.eks julepapir fra flere år tilbake. Kjøper flere ark av hvert mønster, og "sparer" til det rette prosjektet. Noen ganger er det vanskelig å begynne å kutte i et ark... ;-)

Hilde Bergmo sa...

Julekalender er spennende for liten og stor😊😊

EttenA sa...

Et super fint julekort! Og en lækker die!
Julekalendere er altid så spænnende....

HegeHB sa...

Gøy med julekalender- jeg er med⛄️

Sanne sa...

Vad kul! Vill gärna vara med...men vet inte om man får vara med från Sverige...??
Så fint kort! :)

Anneli Isaksen sa...

Kjempefin. Ønsker meg denne Line. Hilsen Anneli T. Isaksen

Anonym sa...

Artig med adventskalender, og veldig fin die. Anita Vian

Bente Solbjørg sa...

Nydelig julekort. Vil gjerne vere med på julekalenderen.

Trine Fossum sa...

Lekkert kort.
Er gjerne med på julekalenderen��

Hege sa...

Julekalender er kos ;)

Maria sa...

Julekalender er spennende og hyggelig :)

Anita Lise sa...

Hiver meg på vinnerlykka igjen :D og håper på hell. Ha en fin advent!
klem

Anne Gro sa...

Så gøy med kalender!! Jeg hiver meg med :)

monica nilsen schancke sa...

Gøy med kalender og flott innspirasjon:)

Gunn svendsberget sa...

Kjempefint kort og dies.

Marie sa...

Roligt med en kalender och jättefint kort.

Anonym sa...

Ja, vil være med:-) Ellen Rydningen

Lisbeths kort og scrap sa...

Kjempespennende med kalender her, og den diesen er bare helt lekker. Klem fra Lisbeth

Elizabeth sa...

Så nydelig Mette! Vakre ark og flott design. Klem Elizabeth

Therese sa...

Herlig! 😊

Gro Tr sa...

Dette vil jeg være med på. Liker produktene deres ☺

BlackLissi sa...

Wow! Så spennende! Flotte premier og nydelig kort. :) Takk for en flott julekalender.