tirsdag 15. desember 2015

Luke 15

I dag åpner vi luke 15, og det er bare 9 dager i igjen til selveste juleaften.
 I dagens luke er det disse flotte blomstene. 


Får å være med i trekningen må du legge igjen en kommentar i dette innlegget.

I tillegg får du et lodd til hovedpremien som trekkes på juleaften.

I dag viser jeg litt annerledes bruk av julearkene. Jeg har brukt arkene til gaveinnpakking, litt eksklusivt, men veldig hyggelig å gi bort fine pakker til de som setter pris på det. Den ene pakkelappen har jeg stemplet og embosset, mens den andre er fra et klippeark.


Produkter:
Ark : PD15067 - Juleeventyr, PD 1069 -Julekos, PD 15092-Tall
Stempel: PD14926 -Juleklem til deg

Ha en fin førjulsdag :)

Klem  Mette



42 kommentarer:

Alhana sa...

Det var eksklusiv juleinnpakningg ja, men veldig fint :-)

mellem sa...

Flotte julepakker og en flott kalendergave

jorunn`s Fristed sa...

Det har jeg aldri tenkt på, takk for ideen :)

Synnøve Dyhring sa...

Kjempefint og kjempefine pakkelapper

Linda sa...

Kjempe fin innpakning. Alt henger så fint sammen nå :)

Ida Kristin Dølmo sa...

Fin innpakning! Elsker rødfargen på julepapirene :D

wenche jensen sa...

Pene pakker, skikkelig julerødt og lekkert. Flink du Mette.

Heidi Skullerud sa...

Så fine pakker!!

Regine sa...

Fin innpakkning! :)

Siwert sa...

De var utrolig søte ♥

Kristin Langnes sa...

Så flotte og dekorative pakker!

Anita T sa...

Kjempefin innpakning...og gave!

Guri sa...

Hadde eg fått så flott innpakka julegave, hadde eg sikkert pakka gaven forsiktig ut, tatt vare på papiret og brukt det på julekort til neste år :)

Sol sa...

Hadde jeg fått en slik fin en pakke.. -Hadde jeg brukt papiret til kortlaging etterpå... Garantert!!.. Lekkert og stilfullt pakket inn.. Og så ser det sånn Gammeldags og Ekte ut... Det liker jeg godt!

Med kjæleik til livet sa...

lekkert -- monikasmil

Tone K. sa...

Oi, så flotte gaveinnpakninger :D
Her tror jeg nesten jeg måtte ha tatt vare på papiret :)

Julie Dypdal sa...

Helt nydelig! Må nok prøve dette :D

Anonym sa...

Flotte gaveinnpakninger og pakkelapper :)
Mvh Anita Ø.Olsen

Karoline sa...

Så flotte pakkene ble :)

Jorunn`s scrapperier sa...

Vakkert og lekkert innpakket.

Renathe Bergli sa...

Stilig!

Renathe Bergli sa...

Stilig!

Ann Kristin sa...

Det så flott ut. Pene pakker!

Silje Kristin Aunan sa...

Dette er noen av mine favoritt blomster til jul, og må altid ha dem hjemme, just in case ;-)

Nydelige pakker <3

Linda sa...

Lekre pakker:)

Sanne sa...

Snyggt! :)

BlackLissi sa...

Har man fått en gave med slik innpakning, er det lov å si: Spar på papiret! :D

Ellen Fossli sa...

Åååååå, nydelige pakker er alltid koselig å få <3 Disse var lekre <3

Lilly K sa...

Flotte pakker. God ide!

tas sa...

Stililg innpakking - hadde vært noe å fått pakker med så fint papir på :)

Gunn sa...

Flotte pakker. Trenger nesten ikke innhold.

Marie sa...

Fina paket, juliga och härliga :)

Linda Birgitte sa...

Veldig fin gaveinnpakkning :)

Anita Lise sa...

Vakre blomster :) og fine pakker, men vet ikke om jeg har råd på såååå fint papir til pakker : P klem

Lena sa...

Kjempeflott innpakning 😊

Irene sa...

Så lekker innpakning! Men jeg er nok for sparsom med flotte mønsterpapir til å bruke dem på denne måten. Jeg som har opptil flere "årganger" med mønsterpapir fra dere. :-)

Hilde Johansen sa...

Flotte julegaver og kalendergave!

Tone sa...

Veldig gjennomført og stilig.

Audhild Molland Aspelund sa...

dei julepakkane var vedlig fine.

Bodil sa...

Så flott :)

Merethe Arstein sa...

kjempe fint

Anonym sa...

Kjempe flotte pakker .Heldige mottagere av disse to 😊
Mvh
Jeanette B