søndag 20. desember 2015

Luke 20 & et Lollipopkort

Dagens premie i julekalenderen vår:
Legg igjen en kommentar i dette innlegget, så er du med i trekningen om dagens premie :)
Da får du også et lodd til trekningen av hovedpremien som trekkes på julaften!


*********************************

Hei!
I dag vil jeg vise dere et lollipopkort.
Det er jo så populært for tida, så da måtte jo jeg også lage et! ;)

Valget falt på vinterlige fargetoner denne gangen; sølv, grått, hvitt og blått.
Kortet har en diameter på 7", så det er god plass til å skrive bakpå.
 Rosene har jeg frostet; penslet lim på og dyppet i glitter.
 Chipboard med tekst på er et fint alternativ til stempel.
 Nydelig vinterlig vintagefoto som hovedfokus, med massevis av pynt rundt :)
Produkter:
Ark: Til ettertanke PD 15081 Gave til far, Monokromatisk PD 15093 Blå2, Klippeark PD 10601 Vinter
Pynt: Store blå roser, krystaller, snøkrystaller, chipboard "God jul"
Annet: 3D- puter

Ønsker alle en fin 4. søndag i advent!

Beste hilsen fra


46 kommentarer:

Linda sa...

Stilig kort :)

Audhild Molland Aspelund sa...

Dette var stiligt og flott☺

Siv sa...

Så nydelig kort! Har ikke tenkt på å lage så stort, men nå må det prøves også! Tusen takk for inspirasjonen!!

Monica Helseth sa...

Flott! Fine farger og flott pyntet :-)

Monica Helseth sa...

Flott! Fine farger og flott pyntet :-)

Elisabeth sa...

Wow! Den var lekker. Nå fikk jeg også lyst til å prøve meg på ett sånt kort. rett og slett nydelig:-)

Guri sa...

Så stilig dette lollipop-kortet var!

Regine sa...

Så flott lollipopkort :)

Ida Kristin Dølmo sa...

Jeg har begynt å få dilla på lollipop-kort. Elsker dem!

Kristin Langnes sa...

Så nydelig lager og så utrolig lekre farger!

jorunn`s Fristed sa...

Wow.. rett å slett nydelig.

wenche jensen sa...

Lekkert lollipopkort.

Guri sa...

Så stilig dette lollipop-kortet var!

Karoline sa...

Så vakkert lollipoppkort! :)

Alhana sa...

Nydelig lollipopkort :-)

mellem sa...

Nydelig lollipopkort. Takk for inspirasjon

Anniken Larsen sa...

Oi, det må jeg prøve på en gang. Kjempefint!

Gunn sa...

Kjempe fint lollipop kort. Må prøve det en gang jeg og ;)

Jorunn`s scrapperier sa...

Så nydelig og de rosene ble så flotte

Jorunn`s scrapperier sa...

Så nydelig og de rosene ble så flotte

Tone K. sa...

Oi, så nydelig.....jeg bare elsker de frostede bærene....dette var virkelig lekkert :D

Anita T sa...

Kjempefint kort med nydelig papir og pynt!

Siwert sa...

Så lekkert og så fint med sølv og blått ♥

Synnøve Dyhring sa...

Nydelig lollipop kort , så vakre blomster og pynt

Bodil sa...

Nydelig lollipopkort :)

Ann Kristin sa...

For ett nydelig lollipop kort! :)

Silje Kristin Aunan sa...

Fantastisk flott Renate <3

Gina sa...

Så lekkert! Fargane passar godt i lag, og glitter er aldri feil ;)
God jul!

Linda Birgitte sa...

Kjempefint lollipopkort :)

Jeanett sa...

Nydelig kort. Tror jeg må prøve meg på noen sånne jeg også:)

tas sa...

Utrolig stilig!! :)

Jytte sa...

Ooooiii, hvor er det flot!
Lækker inspiration :)

Merethe Arstein sa...

Nyydelg lollipop kort...

Tone sa...

Kjempe lekkert kort.

Julie Dypdal sa...

Herlige fargekombinasjoner! Rett og slett nydelig! :D

Irene sa...

Så nydelig dette runde kortet var! ♥

Anonym sa...

Nydelig lollipopkort !
Mvh Anita Ø.Olsen

Annys puslerier sa...

Altid flott med blått.

Sol sa...

Fantastisk Lekkert!! Herlig blått og Flotte lag på lag! Kreativt og Flott!

Lilly K sa...

Flott kort og inspirasjon.

BlackLissi sa...

Lekkert lollipopkort Renate! Elsker vintage!

Marie sa...

Så fint och allt det glittriga passade perfekt :)

Hilde Johansen sa...

Nydelig lollipopkort! <3 og kjempeflott kalendergave!:)

Anonym sa...

Kjempe flott lollipopkort!Kjempe fint dies.
Mvh Jeanette B

Anita Lise sa...

Virkelig flott lollipopkort :) og som vanlig en knallfin premie! klem

Gunn Helen Nystuen sa...

Rett og slett nydelig! Smelter helt da jeg ser lollipopkort :)