Februarutfordringen

fredag 14. februar 2020

Gratulasjonskort

Hei!

I dag er det Valentinesdag. Det burde med andre ord være hjerter og kjærlighet her i bloggen, men så skjedde dette... Jeg fikk ny designteampakke fra Papirdesign! Jeg kan love dere at jeg ble revet med av alle de lekre nyhetene! Det som er det morsomste er faktisk det faktum at i stede for å gå amok i rosa og blått, ble jeg solgt av de nydelige jordfargede arkene med mønster, blomster og blader! Jeg bare måtte lage noe med disse. Så, ikke noe romantikk i bloggen i dag med andre ord ;-)


Den store "doilien" er klippet ut fra baksiden på arket Blomsterglede. 







Jeg har også klippet ut noen av de små rosene fra arket Blomsterglede.


Produkter: 
Ark: 
Dies: 
Blomster:
Annet:

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

Kreativ klem fra

1 kommentar:

  1. Så utrolig lekkert, ha en fineste dag i kjærlighetens tegn❤

    SvarSlett