Februarutfordringen

tirsdag 11. februar 2020

Uten mat og drikke...

Hei alle sammen! I dag er det min (Heidis) tur til å inspirere dere litt her i bloggen. Det ble et kort med vintema denne gangen. Og med flere treffende tekster på stempelplaten, så kan det jo ikke bli feil :-) Jeg elsker slike lett humoristiske tekster som passer til flere anledninger.

Jeg har farget flasken med no lines-teknikk og forsøkt å få bakgrunnen til å matche fargene i mønsterarkene. Det er lyse, fine farger i disse arkene i Vårstemning-serien. Øverst har jeg brukt en die som egentlig heter "Bestevenninne", men jeg klippet bort første halvdel av ordet. Jeg har stanset ut ordene som vanlig og klippet bort på innerdie'en først før jeg limte den på skyggedie'en. Så klipte jeg bare til denne og monterte på limputer.

Flasken er stemplet med lys stempelpute. Bakgrunnen er laget selv. 

Teksten på innsiden er fra samme stempelplate. Veldig treffende tekst. Viktigere å pleie de sosiale treffene enn å måtte ha et plettfritt hus :-)


Følgende produkter er brukt:
Mønsterark:
PD 1900023 Sveve høyt (baksiden)
PD 19013 Vårblomster

Die:
PD 1900043 Bestevenninne

Stempler:
PD 1900154 Vin

Pynt:
Krystaller
Roser - hvitebeigerosa
Store hvite knopper (tulipaner)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar