Februarutfordringen

onsdag 5. februar 2020

Snart morsdag

På søndag er det morsdag. Min mamma bor ganske langt unna, så jeg syns det er koselig å sende et hjemmelaget kort og en liten oppmerksomhet. 
Da vi var barn husker jeg vi tre søsknene pleide å sitte ved kjøkkenbordet og tegne morsdags- og farsdagskort sammen. Fine miner.


Jeg hadde lyst å lage et rent og enkelt kort for å la den vakre stempelkransen skinne og virkelig komme til sin rett. Jeg har stemplet den i svakt grønt, og deretter fylt inn litt mer farge i litt mørkere grønt (brukt to ulike Distress Ink puter) med vannpensel. (En idé jeg fikk fra min gode og dyktige scrappevenninne Astrid Solbakken).


Materialer

Papir:

PD1900203 Julenatt - Juletre
PD1900208 Julenatt - Grønn

Stempler:

PD18395 Bursdagshilsen

Pynt:




Håper dere får en fortsatt fin og kreativ uke - og god morsdagshelg!

Kreativ hilsen DT Camilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar