Februarutfordringen

torsdag 14. april 2011

~ Bryllupskort ~

Nå nærmer det seg jo høysesong for bryllup - og i den forbindelse har jeg laget ett bryllupskort.
Mønsterarket jeg har brukt heter "Roser". Arket er dobbelsidig, og jeg har brukt begge sidene
på dette kortet.
Bildet og teksten inni er hentet fra klippearket "Bryllup" - ett ark med herlige bilder
og tekst som passer perfekt for bryllup!
Blomster og blader er også fra Papirdesign sin egen kolleksjon - kjempelekkert!

Til slutt er litt mere bilder av kortet, her ser du hvordan jeg har gjort det "inni" kortet...







Ha en fortsatt fin kveld!




2 kommentarer:

  1. Så nydelig bryllupskort du har laget :) Skal i bryllup i helga, og lurer på om jeg skal prøve meg på den varianten :) Hilsen Anne-Sofie

    SvarSlett
  2. Nydelig kort.... Skal også lage et bryllupskort, og tenker jeg må prøve dette, etter at jeg så ditt :-)

    SvarSlett