Februarutfordringen

mandag 11. april 2011

Nyfødt, gutt og påske kort♥

Jeg må bare si at å være designer for Papirdesign er en stor ære og lykke. Kolleksjonene Line lager overgår alle forventninger gang på gang. Denne gangen jublet jeg og kjente bare inspirasjonen sitre i kroppen♥ Så det tok ikke lang tid før jeg hev meg over arkene og fikk laget tre kort :) Men det kommer mye mere fra meg ifra denne kolleksjonen!! Men dette er en start ihvertfall....

Nyfødt kort:
Jeg har brukt Fuglesang forsiden og baksiden, de kombineres så flott sammen :) De vakre blomstene er også Papirdesign og engelen er fra Klippearket Engler.

Guttekort:
 På guttekortet har jeg brukt Lykke til og Konfirmant Gutt. Også stempler fra Papirdesign.

Påskekort:
På påske kortet har jeg brukt: Litt fra klippearket i Valentin serien, Englesang og Par i hjerter, Klippeark - Påske og de herlige blomstene og bladene er også Papirdesign :)

Scrappehilsen fra Linn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar