Februarutfordringen

tirsdag 5. april 2011

Mannekort med nye stempler

Gutte/mannekort er som sagt ikke helt min greie, og jeg synes det hjalp litt da Papirdesign kom med stilige manneark til Farsdagen. Disse kan jo godt brukes på andre merkedager og, og nå kommer også Papirdesign med nye og stilige stempler til menn/gutter.
Det passet ypperlig for meg som har en mann med bursdag i morgen;-)

Jeg har brukt arkene "Farsdag" og "Pappa", nye stempler, gratulasjonsbånd og roser - Alt fra Papirdesign. Tallene er de enste som kommer fra annen produsent.
Jeg prøvde meg på et vridd "easel-card"


- og slik så panelet ut...


.. og her er et bilde av gratulasjonsstempelet.


Ungene vil vel også ha et kort å gi til pappa, så da lagde jeg en tag av litt restepapir, og fikk samtidig brukt et til av de nye stemplene..

Så var det plutselig ingen sak å lage mannekort likevel;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar