Februarutfordringen

fredag 1. april 2011

Påskelitteratur

Litt krim hører jo påsken til, så jeg har laget et bokkort.

Jeg har nok en gang brukt baksiden av arket "påskekyllinger", og dette arket er en av mine favoritter blandt vårarkene. Det er såååå lekkert når det tas i bruk!


Motivet er fra klippearket "Påske".
Selve boksidene har jeg laget av hvit kartong. Jeg har stemplet tekststempler på hele arket, og sprayet med litt glimmermist for å få en mer "slitt" look.


Jeg har også brukt et motiv fra "Påske" inni, og lagde dette som en lomme slik at jeg kunne putte bokmerket inni.

Her skal jeg skrive en liten hilsen til den som får boka, og den er enkelt pyntet med nok et utklipp fra Påske, og med en blonde og et bånd. Blonden er selvfølgelig fra Papirdesign den og;-)

Ønsker alle en riktig god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar