Februarutfordringen

lørdag 11. juli 2015

En epoke er over..

Da var dagen kommet hvor vi ikke lenger har barnehagebarn.. Vi har hatt en utrolig fin barnehage til våre barn, og ga dem en liten gave som takk for at de har vært et trygt og godt sted for våre barn i disse årene. Til gaven, lagde jeg et kort til dem.. Jeg er ikke en mester til fargelegging slik de andre jentene på teamet er, men gjorde så godt jeg kunne med den lille tiden jeg hadde.. Ikke hadde jeg planlagt i forhold til skyggelegging eller noe, men det tror jeg neppe de brød seg noe om...

 Jeg vet ikke hva denne typen kort heter, men det er en forholdsvis enkel bretteteknikk som gir et morsomt resultat.. Taggen holder kortet samlet, og når man løfter ut den kan man åpne kortet.
Gutten er festet med de gode 3D-putene til Papirdesign, og i tillegg til selve papiret har jeg brukt et utvalg blomster, kakeservietter og blonder som pynt.

 Her er innsiden.. Jeg valtgte å bruke samme blomstene som på utsiden for å få det helhetlig. Det gule i prestekragen synes jeg ga det ekstra lille fargen som trengtes..

 Jeg fant dette passende hashtag-stempelet på en julestempelplate.. Der var det mye anvendelig å finne. #takknemlig for det ja!!

Jeg tok med et julekortbilde til baksiden av hele familien - ettersom jeg glemte å sende med julekortet for et halvår siden:-)

Produkter:
Ark: PD15028 Blåklokker
Blomster: prestekrage, søte små blomster - blå, tulipaner - blå, roser 1cm - blå. Roser med farget kant - gul.
Stempel: PD 14966 Tusen takk, PD14951 Hashtags
Annet: Blonde fra hvit båndpakke, 3D-puter, gul krystall, Kakeservietter 15 cm + 10 cm.

Da ønsker jeg alle fortsatt fin sommer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar