Februarutfordringen

tirsdag 7. juli 2015

TØFFEN - EN GUTTE LAYOUT

Heisann alle sammen :)

I dag er det min tur til å publisere her på Papirdesign bloggen og denne gangen har jeg laget en layout i herlige blåtoner ♥

Blå er uten tvil min favoritt farge og blir hyppig brukt på mine prosjekter, både fordi jeg har en gutt i hus, men mest fordi blå i forskjellige toner er jo sååå fint ♥ 

 På denne layout har jeg gjort en del ut av bakgrunnen for å gi siden min et litt tøft uttrykk. Til dette har jeg brukt forskjellige stempler fra papirdesign sammen med stencil, mist og embossing paste.
Trekantene har jeg klippet ut og stiplet rundt for at de skulle skille seg litt mer ut fra bakgrunnsarket.
Alle trekantene er montert med 3D puter :)

Som pynt har jeg stanset ut die-cuts som jeg har distresset i kantene, buttons, sytråd og stickers. 

Produkter: 
Ark: PD15997 Hell og Lykke - Du er invitert, PD13838 Julehilsen - Bark, PD15032 Hell og Lykke - Endelig Gift, PD14069 Lille Mirakel - Lille dåpsgutt, PD14895 Forventing - Sykkelritt
Stempel: PD13772 - ABC, PD13790 - Hei på deg, PD13788 - Bakgrunner
Annet: PD14944 Klistremerker - Vinter, Buttons - Tøffen



Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar