Februarutfordringen

torsdag 2. juli 2015

ROSA BABYVOGN

Min tur til å inspirere dere litt idag, og jeg vil vise en liten søt babyvogn som jeg har laget av de nydeligste mønsterark fra Papirdesign. Malen til denne har jeg funnet hos Mayas Hobbyblogg og jeg har lenge tenkt å lage en slik.. Nå har jeg altså gjort det og resultatet ser du her:




Hadde ikke de samme Spellbinder-diesene som er brukt i tutorialen til Maya, men man tager hva man haver, og jeg ble egentlig ganske fornøyd :)





Jeg har brukt noen nyere og noen eldre mønsterark fra Papirdesign. Feks det som ser ut som strikket, er fra en eldre serie, og det er såååå søtt!!


Hadde liggende en liten søt baby som jeg limte oppi, mens den rosa bamsen sitter løst oppi vogna.



Kjolen er stanset ut av en dies og jeg har limt en kleshenger-charms på baksiden.




Ser jo ut som hun trives i sin nye vogn - den lille rare babyen min :)

Produkter:
Mømsterark: PD Hell og lykke - Snill, PD Rosa strikk og balett
Bånd: Rosa båndpakke
Hvite perler
Rosa kakeserviett (i bunnen av vogna)

Ha en fortsatt god sommer :)

klem, Synnøve



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar