Februarutfordringen

torsdag 20. april 2017

Art-tag

Papirdesign har veldig mange flotte stempler som er supre å bruke som bakgrunner, har dere sett det?
Jeg har lekt meg litt med noen av dem på denne Art-tagen jeg har lagd her.

Etter å ha malt med akrylmaling i ulike farger og puttet på ett lag med gesso med hjelp av stensiler, har jeg stemplet med ulike bakgrunnsstempler for å få litt ekstra lag på tagen. Dette gir dybde og uttrykket blir mer spennende - synes jeg da.


Med trekanter fra vimpelstemplet, en utklipt figur og tekstbokser fra to av mitt favorittstempler (Fri som fugen, og Ord til deg), nærmer tagen seg ferdig. Det siste som skal på er litt drodling med svart og hvit penn.

Jeg koser meg veldig med slike tags. Litt Art Journal i mindre størrelse enn mine vanlige sider.

Produkter:
Stempler: Hei på deg PD13790
Vimpel PD12814
Kretsbrett PD13796
Lin og mur PD13778
Ord til deg PD13794

1 kommentar:

  1. Fantastisk tag! For en utrolig dybde og så lekker! Er så enig mange av PD stemplene er geniale til bakgrunner og annen kreativ lek <3

    SvarSlett