Februarutfordringen

fredag 7. april 2017

Påskepose

Hei alle sammen...

I dag har jeg lyst å vise dere en påskepose jeg har laget som en liten gave til en person som virkelig fortjener det...


Gaveposer er bare så gøy, så herlige og frie synes jeg... og når man bruker mange herlige  blomster fra Papirdesign blir det jo bare så gøy...


Posen har jeg brettet fra et vanlig bazzill ark i str. 6" x 12"... Og så har jeg brukt noen herlige papirer fra seriene Muligheter og Velkommen lille venn...


Jeg har brukt ene arket over hele siden, men det andre er skåret på skrått slik at det gir en litt ekstra effekt..
Jeg bare elsker den effekten de herlige dottene har... et av mine absolutte må ha produkter for tiden.. De lekre bladene er fra den nye diesen som akkurat har kommet ut, og jeg har brukt den på så mange prosjekter allerede (selv om jeg bare har hatt den i hus i litt over en uke).


Det lekre båndet passer jo så perfekt til påske, er du ikke enig..
Og på baksiden har jeg brukt bokstavstempel og satt sammen min egen tekst.. helt enkelt..


Alt jeg har brukt på denne herlige posen er så klart fra Papirdesign (bortsett fra bazzillen så klart)

Produkter:
Ark:
Muligheter - Naturligvis brun - PD 16147
Velkommen lille venn - badeender - PD 17279
Blomster:
Asalea hvit - Blomster155
Små gardenia gul - Blomster7
Hortensia hvit - Blomster152
Rufsete blomsterknopper hvit - Blomster113
Roser hvit - Blomster30
Stempel:
ABC - PD13772
Annet:
Båndpakke - kul - gult bånd
Dotter - Orange


Jeg håper du fant litt inspirasjon til påskeprosjekter du også...

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar