Februarutfordringen

fredag 21. april 2017

Tre små gaveposer

Hei alle sammen..

I dag er det endelig min tur igjen her på bloggen, og i dag her jeg så lyst å vise dere tre små posekort jeg har laget.. Disse er helt enkle, og kan også fint brukes som bordkort..


Jeg har tatt utgangspunkt i noen små poser som jeg har dekorert med papirer.. Og jeg synes disse papirene er så lekre i seg selv at de ikke trenger så mye mer.. .


Jeg har brukt ene diesen som er i settet kontroller til  å lage en plass for teksten min..


På hver side av teksten har jeg satt en dott.. .disse er jo bare herlige...
Og så har jeg laget en sløyfe ved hjelp av sløyfediesen som følger bordkortdiessettet... lekre ikke sant..



bak posene har jeg satt en dott til, og til å lukke kan du bruke dobbeltsidig tape eller magnet..
Og vips så har du små ferdige gaveposer til de fleste annledninger..



Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Stempel:
Dies:
Annet:

Jeg håper du fant litt inspirasjon og får lyst å dekorere dine egne små gavekortposer...

Klem


1 kommentar: