Februarutfordringen

torsdag 6. april 2017

Til min venninne



Alle har vi vel en god venninne som fortjener litt søtt til påske! Det har i alle fall jeg.
Og denne kaninkurven skal hun få nå før påske.


Jeg har funnet basen til denne "kurven" hos Søstrene Grene.
Jeg har bare fikset nytt trekk på kurven, og dekorert med en gammel bokside og blonder.

Grenen er stemplet og klippet ut etter at jeg har fargelagt fuglene og blomsten med Distress Markers. Litt pirkarbeid, men det blir så lekkert etterpå!


Buttonen er limt på en blomst, og stripen med teksten er montert med 3Dtape. Så er det bare å fylle kurven med noe godt! Kan jo også være kakao og kvikklunsj!

God påske fra Torill



Produkter
Stempel:
Alltid PD13808
Fuglekvitter PD13804
Blomster:
Hvite i ulike størrelser
Annet:
Button - kos og klem
blonder - Fargerik og Vintage rosa.



Torill Fossum Stamnes





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar