Februarutfordringen

fredag 29. desember 2017

Bursdagskort

Hei alle sammen..

Da er det årets siste bloggpost for min del, og jeg gleder meg allerede til alt 2018 har å by på..

I dag har jeg lekt meg med strikkedilla arkene (eller i hvert fall to av dem) og laget et bursdagskort til en prinsesse...


For å lage litt gøy form på arkene har jeg brukt stjernediesen for å skjære dem ut... og det var veldig gøy...


Har brukt 3d-puter til de øverste lagene av papiret (også inni kortet)..


 "din dag" har fått embossingpulver på seg, jeg bare elsker hva vi kan få til med litt embossingpulver..


For å få plass til masse inni har jeg en rygg på kortet (den er 1/4").. Blomstene er plassert litt sånn innimellom hjertene, under papir osv..


Over ser du innsiden av kortet. Siden jeg har laget kortet i str. 4" x 6" så fikk jeg igjen en bit bazzill, denne har jeg tatt stjernediesen på og laget til et lite skrivefelt. Også stanset ut noen stjerner fra denne som jeg har pyntet litt med (festet med 3d-puter)

Baksiden er også enkelt pyntet..


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Strikkedilla - Garnnøster - PD17342
Strikkedilla - Flettemønster - PD17341
Dies:
Stjernedies - PD 17238
Blomster:
Små blomster rosa
Søte blomster, lys rosa
Små blomster, lilla
Pion, grå
Store tulipaner, vintage lilla
Små gardenia, grå
Roser, gammelrosa
Søte blomster, rosa
Roser, rosa
Annet:
Klistermerker - Vintersmil - PD15048
Hurra - PD16162
Din Dag - PD16161
Chipboard - Hjerter - PD635
Chipboard - stjerner  - PD630
Chipboard - jente - PD679
Halvperler - sort
Halvperler - gammelrosa

Da håper jeg at du fant litt inspirasjon og så vil jeg bare si

tusen takk for året 2017 og et riktig

GODT NYTT ÅR

til dere alle

Klem fra
 


4 kommentarer:

  1. Kjempelekkert altså!! Så gjennomført og flott! :)

    SvarSlett
  2. Du e fantastisk flink til å setje nye idear i haudet på folk :) Dette e berre lekkert <3

    SvarSlett
  3. Dette var utrolig flott, lekre papirer og flott tekst. Det gjorde seg med embossing. 😊

    SvarSlett
  4. Kjempeflott altså 🌟🌟🌟

    SvarSlett