Februarutfordringen

tirsdag 12. desember 2017

Luke 12

Hver dag frem til julaften har dere anledning til å vinne flotte premier  Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i innleggene vi legger ut.
I tillegg til å være med på den aktuelle dags premie, vil du også få et lodd til årets julegave fra Papirdesign - som trekkes på julaften 

Vinner trekkes etter kl 21.00 hver kveld, så for at du ikke skal gå glipp av noe, legg deg gjerne til som følger av bloggen vår, Facebook og/eller Instagram 

Premien i dagens luke er denne fine bærkvistdieen: 

Jeg har laget pakkelapper denne gangen. Jeg er superfornøyd når jeg får blå mønsterark med snøfnugg, så arket Stjernehimmel fra Julestemning-kolleksjonen er midt i blinken for meg. 
Jeg har brukt det samme arket på alle tre pakkelappene mine, og stanset ut alle med forskjellige dies. God jul på hjertet er stanset ut i mosegummi og sirkelen på snøfnugget er satt på 3D-teip.

På baksiden av lappene har jeg brukt to forskjellige Til/Fra-stempler.

Materialer brukt: 
Ark:
Julestemning - Stjernehimmel PD1348
Stempler: 
Snømann PD17203
Dies: 
Julekule PD17313
Annet:
Krystaller

Ha en fantastisk dag, nå er det bare 12 dager igjen til jul! 




46 kommentarer:

  1. Virkelig fine gavelapper. Liker fargevalg.

    SvarSlett
  2. Gavelapper til å samle på og henge på treet - kjempefine ��

    SvarSlett
  3. Nydelige.... Å jeg bare Eeeeeeeeelsker diesene du har brukt!.. Nyyyyydelige alle som en! Godt papirvalg.. Nydelig blåfarge med flott mønster.

    SvarSlett
  4. Nydelige pakkelapper. Elsker det arket :-)

    SvarSlett
  5. Så flotte pakkelapper, herlig med blått og hvitt:-)

    SvarSlett
  6. Så fine 😍 pakkelapper! Mange fine former og detaljer.

    SvarSlett
  7. De til og fra lappene var virkelig flotte. Jeg fikk lyst å lage de i sølv og rød :-) Hilsen Siv Eilertsen

    SvarSlett
  8. Helt fantastisk fine pakkelapper! Og premien i dag er slet ikke værst heller;-)

    SvarSlett
  9. Flotte pakkelapper! Mh Anita T.

    SvarSlett
  10. Nydelige pakkelapper. Den store snøkrystall-diesen står nå aller øverst på ønskelista :-)

    SvarSlett
  11. Søte merkelapper!
    Enig i at blått gjør seg godt som julefarge :))
    Flott premie!

    SvarSlett
  12. Så mye flott dere i designteamet har å vise oss.
    Disse pakke lappene var nydelige.

    SvarSlett
  13. For noen herlige pakkelapper!

    SvarSlett
  14. Det var skikkelig fine pakkelapper :)

    SvarSlett
  15. koselige pakkelapper! Jeg har akkuratt gåt tom for de blå papirene så enig i at de er veldig fine:)

    SvarSlett
  16. Flotte pakkelapper!
    Hilsen Anita Østebøvik Olsen

    SvarSlett
  17. Nydelige og inspirerende pakkelapper ����

    SvarSlett
  18. De pakkelappene var kjempefine!

    SvarSlett
  19. Nydelige til/fra lapper.
    Jeg liker også slike ark med snøfnugg.

    SvarSlett
  20. Nydelige pakkelapper, likte godt at de var blå

    SvarSlett
  21. Nydelige pakkelapper ☃️❄️Og blått er jo vinterfarge sammen med kvitt 🌨

    SvarSlett
  22. Trodde jeg var ferdig å lage pakkelapper,,men etter denne inspirasjonen må jeg lage noen fler, helt nydelige,var,de!!

    SvarSlett
  23. Så nydelige pakkelapper.
    Hilsen Lilly K.

    SvarSlett
  24. Åhh, suuuupersøte pakkelapper altså :)

    SvarSlett
  25. Lekre pakkelapper. Lekkert julepapir du har brukt.

    SvarSlett
  26. Nydelige pakkelapper
    Joan

    SvarSlett
  27. Så lekre pakkelapper!!
    Hilsen Nina C.

    SvarSlett
  28. Så fine pakkelapper du har laget :-)

    SvarSlett
  29. Desse pakkelappene var så fine 😍

    SvarSlett
  30. Blå jul er ikke feil! Så fine de er!

    SvarSlett