Februarutfordringen

tirsdag 26. desember 2017

Julekorttrio

Hei alle sammen og god 2. juledag. Elin her i dag, med en korttrio av like, men ulike kort, de tre siste jeg sendte i år. Jeg har brukt det samme oppsettet på alle sammen, men med forskjellige ark og forskjellige dies som hovedmotiv ser de ikke like ut likevel.
Jeg starter med det blå. Her har jeg brukt en stor snøfnuggdie som hovedmotiv. Skyggedieen har egentlig et hull, men jeg har diecuttet den delvis, så jeg ikke får hullet. Snøfnugget er satt på 3D-puter og jeg har brukt den lange god jul-dieen med skygge oppå.


På kort nummer to har jeg et hjerte som hovedfokus, og teksten er også fra det samme diesettet. Jeg har pyntet veldig enkelt med en knapp og litt naturfarget tråd. 
På det røde kortet har jeg også brukt den lange god jul-dieen som jeg brukte på det blå, men her har jeg brukt en kransdie som jeg har stanset ut to ganger i hvitt. 

Produkter brukt: 
Ark: 
Julestemning - Stjernehimmel PD 17348
Dies: 
God jul, lang PD 17307
Granbar, krans PD 17315

Håper du får en strålende 2. juledag. 






6 kommentarer: