Februarutfordringen

fredag 1. desember 2017

Luke 1


I år som i fjor blir det julekalender her på Papirdesign bloggen ♥Hver dag frem til julaften, har dere anledning til å vinne flotte premier.

Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i innleggene vi legger ut. I tillegg til å være med på den aktuelle dags premie, vil du også få et lodd til årets julegave fra Papirdesign som trekkes på julaften ⛄


Vinner trekkes etter kl 21.00 hver kveld, så for at du ikke skal gå glipp av noe, 

legg deg gjerne til som følger av bloggen vår, Facebook og/eller Instagram 😊
I helgene trekkes vinner etter kl 21.00 søndag. 

Under luke 1 gjemmer denne flotte premien seg: 
Line Hjemaas Bøthun sitt bilde.

Og her kommer det herlig inspirasjon fra Linda ♥

Da er endelig tid for julekalender igjen... Jeg vet ikke hvem som har gledet seg mest, barna mine, barna i klassen min eller meg selv... Men en ting er sikkert.. dette er en tid for undring og refleksjoner, og de små gleder...

Jeg har i dag laget et lite julekort (4x6") med den herlige stempelplanten som en denne dagens premie...



Jeg bare elsker dette herlige stemplet, og slike julebukker er noe som jeg husker meget godt fra barndommen.. så dette er nostalgi for min del..


God Jul diesen har jeg brukt litt 3dgel på + bittelitt glitter... (får man egentlig nok glitter)...


Selve bukken er enkelt farget med distress, så lett som det kan gjøres..... Og så er det litt grener, blomster og mer snadder rundt omkring..
Bak bukken er det også to hjerter, men de kom dessverre ikke så godt frem på bilde.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Julestemning - Juletradisjoner - PD 17354
Stempel:
Julebukk - PD 17335
Dies:
Vintag - PD 17328
God Jul banner
Granbar sirkel
Annet:
Dotter - rød
Halvperler - brun
Julestjerner
Kirsebærblomster beige

Da håper jeg at du fant litt inspirasjon og fikk lyst å leke med i adventskalenderen vår du også..

Stor klem fra


56 kommentarer:

  1. Nostalgisk og herlig julekort :) Moro at dere har julekalender i år og. Flott stempel, sett på det flere ganger.
    klem

    SvarSlett
  2. Åh den ser jo helt ekte ut den Julebukken.. Flott fargelegging!.. Å den vekker mange minner fra barndommen!
    Flott kort!.. Tusen Takk for sjangsen!

    SvarSlett
  3. Koselig kort! Brunt og rødt var utrolig fint sammen på julekort:)

    SvarSlett
  4. Spennende med julekalender! Flott julekort!!
    Hilsen Lilly K.

    SvarSlett
  5. Så fint julekort! Jeg blir gjerne med i trekningen. :)
    Hilsen Nina C.

    SvarSlett
  6. Åhh, så kos med julekalender :)
    Kjempeflott kort! Fikk litt nostalgi med den bukken der....herlig altså :)

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort , herligt motiv og pynt

    SvarSlett
  8. Nydelig julekort med et herlig stempel. Julestemning det her ja!

    SvarSlett
  9. Nydelig kort 😍 stempelet var så stilig, tror jeg må kjøpe meg det 😀

    SvarSlett
  10. Nydelig alt sammen, god adventstid ��������

    SvarSlett
  11. Så fint kort! Herlig med inspirasjon nå i førjulstiden :)

    SvarSlett
  12. Så hærlig julekort- detaljer å oppdage mange ganger ❤

    SvarSlett
  13. Så lekkert og stemningsfullt julekort. Utrolig koselig motiv <3

    SvarSlett
  14. Jeg elsker de nye juleplatene til papirdesign, og denne er intet unntak. Jeg syns også at julebukken bringer barndomsminner. Fantastisk herlig julekort, heldig er mottager.

    SvarSlett
  15. Så nydelig kort. Dere har så masse flotte stempler.

    SvarSlett
  16. Flott kort og flott stempel *Ønsker meg*

    SvarSlett
  17. Koselig julekort.
    Gøy med kalender:-)

    SvarSlett
  18. Flott kort. Skjønner godt at du liker den stempelplaten. Ønsker deg en fin adventstid

    SvarSlett
  19. Lekkert kort rett og slett 👌 😃

    SvarSlett
  20. Nydelig kort...med fin pynt og fine farger.
    Hilsen Anita T.

    SvarSlett
  21. Så koslig og idyllisk ett kort😊

    SvarSlett
  22. Flott julekort og kjekt stempel.
    Julebukk er koselig på kortet.

    SvarSlett
  23. Nydelig kort, og helt enig om julebukken - herlig nostalgisk:-)

    SvarSlett
  24. Så gøy med julekalender - og dagens premie er flott.
    Husker julebukkene med lengsel :))
    Nydelig kort som inspirasjon i dag - tusen takk!

    SvarSlett
  25. Åhh - nå ble jeg skikkelig glad! Gleder meg til 24 dager med masse flotte prosjekter og spenning i tillegg :)
    Kjempefint julekort med mange fine detaljer :)

    SvarSlett
  26. Kjempefint kort 💙
    Flott bruk av julebukk-stempelet 👍

    SvarSlett
  27. Gorgeous stamp set and card. This is so cute. Thanks for having such a fun blog. Hugz

    SvarSlett
  28. Vakkert kort, og den julebukken var fargelagt aldeles nydelig👌🏼 Elsker advent💜

    SvarSlett
  29. Nydelig kort😍 Kos med adventskalender🎅🎅

    SvarSlett
  30. Nydelig kort med mange flotte detaljer 😀❄😘tenker eg skal prøve meg på noko liknende no..men uten stempelet så får finna på noko lurt der 😉😀

    SvarSlett
  31. Nydeligt kort som virkelig giver julestemning😍. Julebukken minder mig om jul hos mine bedsteforældre som barn❤

    SvarSlett
  32. Nydelig kort! En fantastisk start på kalenderen ❤

    SvarSlett
  33. Så nydelig kort og så lekker premie! Så nydelig kort og så lekker premie!

    SvarSlett
  34. For et nydelig kort! Elsker hesten!

    SvarSlett
  35. Nydelig kort og herlig stempel 😍🎅🏻

    SvarSlett
  36. Så koslig med julekalender, og kreativt og fint kort ❤️

    SvarSlett
  37. Så nydelig julekort og flott stempelmotiv. Minner meg om julepynten mine besteforeldre hadde. 😍❤ Takk for flott inspirasjon. ❤

    SvarSlett
  38. Koselig kort med nostalgisk motiv :)

    SvarSlett
  39. Herlig kort og stempel

    -Helle-

    SvarSlett