Februarutfordringen

fredag 9. mars 2018

ett ark = to konfirmasjonskort

Hei alle sammen...

I dag har jeg lyst å vise dere to guttekonfirmantkort jeg har laget... og sjekk ut dette.. til begge kortene og bordkortene (to av de) har jeg kun brukt et mønsterark... og er det noe vi scrappere liker så er det å få mye ut av arkene våre..


Jeg har enkelt brukt vimpeldiesen til å lage kortene, denne er så herlig..


Fremsiden har jeg enkelt pyntet med litt chipboard og konfirmant (stanset ut)


På innsiden har jeg brukt diesen av den herlige mannen som kom i fjor (denne er bare genial) samt årets nye gratulerer dies...


Dette er kort du enkelt kan lage mange av... og så er det utrolig gøy...


Innsiden har også fått en herlig stempeltekst til konfirmanten og jeg har latt det være igjen plass til egen hilsen..


Bordkortene er enkelt laget ved hjelp av dies (sirklene i midten er stanset ut med fotballsirkelen fra bordkortdiesen)..


Når jeg har limt mønsterpapiret på den biten jeg har stanset ut i kartong skjærer jeg en bein linje inn (denne vises faktisk ikke når den ligger rundt glasset)


Jeg har også laget et bordkort i en liten restepapirbit jeg hadde (så lenge du holder deg i samme tone trenger jo ikke arkene være lik)... Til navn er jo klistermerker så enkelt og så genialt..


Disse bordkortene kan enkelt gjøres om til alle anledninger, det er bare mønsterarkene som bestemmer... Jeg likte også å ha en løs tekst liggende mot stetten...


Produkter jeg har brukt:
Ark:
Fremtidsdrømmer - Lev din drøm - PD18422
Fremtidsdrømmer - Mye i vente - PD18438
Stempel:
Konfirmant, jente - PD17248
Dies:
Konfirmant 4 - PD17312
Gratulerer 7 - PD17325
Mann
Vimpel - PD17326
Bordkort - PD17257
Ramme 2 - PD16202
Konfirmant 2 - PD15062
Annet:
Chipboard - gutt
Chipboard, stjerner - blå
Klistermerker - bokstaver - hvit




8 kommentarer: