Februarutfordringen

onsdag 21. mars 2018

Sommer LO og PL

Hei! 
Jeg lengter så innmari etter vår og sommer! Så nå scrappet jeg en LO og en tilhørende PL side fra telturen vår i fjor, vi bodde på Skottevik camping. En flott plass ikke så langt unna Kristiansand dyrepark. En herlig tur. Godt å ha bilder og minner å se tilbake på, når vinteren fortsatt henger i. Det er snø-rekord her jeg bor, så det er nok ett stykke igjen til vår. 

Jeg har brukt av den nye mønsterark serien "Fremtidsdrømmer". De passet så utrolig godt til bildet. Selv om vi bare fikk makrell på kroken :) 



Mønsterarkene på denne PL siden er også fra den nye serien "Fremtidsdrømmer". Jeg bare elsket dette sommerfugl arket! Også ga det gule arket så herlig kontrast! Digger fargene! Også har jo PD pynt som passer perfekt til sommerscrappingen :)  Fullstendig liste over hva jeg har brukt, finner du som alltid helt nedert i innlegget!






Produktliste LO:
Ark:

Fremtidsdrømmer "Hold torsken" PD18433
Fremtidsdrømmer "Fiskekroker" PD18434
Stempel:
Tekstbokser PD17338
Smileys PD12687
Annet:
Dotter blå
Klistremerker ord
Stickers white

Produktliste PL:
Ark:
Fremtidsdrømmer "Sårbar" PD18423
Fremtidsdrømmer "Hjul" PD18440
Dies:
Bordkort PD17257
Stempler:
Tekstbokser PD17338
Annet:
Buttons sommer
Dotter blå 
Klistremerkeord "Bassengliv" PD15047
Trefigurere "Sommer" PD14956
Chipboard Stjerner  PD631
Klistremerke alfabet grønt
Klistremerke alfabet hvit


Håper du fant litt inspirasjon! Klem fra meg!


2 kommentarer: