Februarutfordringen

søndag 18. mars 2018

Steg for steg

Hei hei ,alle sammen, i dag vil jeg vise dere en enkel steg for steg (tutorial) på en påskevennegave 🐤🐥🐣 På bildet under har jeg funnet frem tingene jeg vil bruke til prosjektet mitt.


Jeg trenger 1 stykk kartong 12" x 12" som jeg kutter på 6".


Jeg preger på begge kartongene på 1 3/4 " og 9 1/2" som vist på bildene under.




Da er det bare å sette sammen kartongen. Ta lim på den minste delen  som du preget som vist på bildet under. 


Så er det bare å lime de to minste delene som er preget sammen og da er basen til prosjektet mitt klar for mønsterark.


Har kuttet to paneler til prosjektet mitt som har målene 5  7/8" x 7  5/8" og et panel på 5  7/8" x 2 3/8", da er det bare å lime den på basen som vist under her.


 

Jeg lukker med en klype, men her kan dere velge magneter hvis det er ønskelig.



Har stanset ut med en sirkeldie som jeg har kuttet i to for bedre lukking av prosjektet/omslaget til godisposen min :)


Har pyntet med litt forskjellige godsaker. Håper denne trinn-for-trinn-beskrivelsen er til inspirasjon til å glede en venn til påske :) 



Chipboarden venninne og klem til deg har jeg bygd opp med 3D-puter og button med teksten Smil har jeg to 3D-puter under for litt høydeforskjell.


Lykke til for dere som vil prøve dere på min steg for steg.

Produktliste:

Ark:
Fremtidsdeømmer PD 18426 Fremtidsdrømmer
Fremtidsdrømmer PD 18440 Hjul

Dies:
PD 17311 Sirkel
PD 17326 Vimpel

Annet:
3D limputer Art.nr. 17363
Chipboard jente Art.nr. 679
Chipboard stjerner rosa Art.nr. 630
Buttons, Smil Art.nr. 864

                                         Kreativ klem fra May-Britt 

5 kommentarer: