Februarutfordringen

fredag 23. mars 2018

To skuffekort

Hei alle sammen..

I dag vil jeg gjerne vise dere to skuffekort jeg har laget... disse er det mange mange år siden jeg har laget sist, og jeg må si det var litt gøy å finne de igjen..


Til disse to kortene har jeg valgt å leke meg med to av de nye mønsterarkene våre... er de ikke bare lekre...


Klistermerkebokstaver er geniale til bruk på prosjekter som dette, og når fargene matcher helt perfekt, ja da er det enda mer gøy...


Jeg har stemplet tekst i bunn av skuffen og inni selve kortet har jeg gitt stor plass til en personlig hilsen..


Og så må jeg jo ha blomster, og blomstene til Papirdesign er jo bare så lekre..


Og så er det så gøy å se hvordan to like kort blir ganske ulik bare ved valget av ulik farge på pynten.


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Fremtidsdrømmer - Lev, le og ha det gøy - PD 18425
Fremtidsdrømmer - Vær deg selv - PD 18439
Stempel:
Konfirmant, jente - PD 17248
Dies:
Konfirmant - PD 15056
Blomster:
Roser gammelrosa
Roser, lys rosa
Roser gammelrosa
Gardenia grå
Roser grå
Annet:
Klistermerker grå - PD 102
Klistermerker lys rosa - PD 111

Håper du fant litt inspirasjon...


Klem fra


5 kommentarer:

  1. Så utrolig nydelige kort!! Må nok google skuffekort i helga😍

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal få lagt ut malen i løpet av helga her i innlegget jeg..... og på fb siden til Papirdesign...

      Slett
  2. Kjempeflotte skuffekort... sånn har jeg aldri laget... kaaaaanskje...

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal få lagt ut malen i løpet av helga her i innlegget jeg..... og på fb siden til Papirdesign...

      Slett
  3. Malen ligger nå som kommentar til innlegget på fb...Håper dere finner den,m,

    SvarSlett