Februarutfordringen

torsdag 20. desember 2018

Gaveposer

Hei!
Tenk at det er bare fire dager igjen til jul! :)
Er du ikke helt i mål med gavene enda, så er det bare å henge i! Hva er vel enklere da, enn å ha ferdigpynta poser du bare kan putte gavene rett ned i?!
Her er en moderne variant, med blå jul, og en litt mer tradisjonell, i rødt, grønt og brunt.
Jeg heller nok litt mot blå, men liker den andre og. Hvilken er din favoritt?





 Produkter:
Ark:
Hjem til jul - Blåtime PD 18513
Dies:
God jul og godt nytt år
Snøfnugg, stor PD 17308
Sirkel 2 PD 18414
Sirkler PD 17311
Pynt og annet:
Chipboard snøkrystaller PD 711
Limputer miks PD 17364




Produkter:
Ark:
Hjem til jul - Julekrans PD 18497
Hjem til jul - Julepus PD 18493
Dies:
God jul og godt nytt år
Hipp hurra, oval PD 17236
Doilie2 PD 17322
Blomster, pynt og annet:
Julestjerner, hvite PD Blomster154
Julestjerner, rød, stor
Perleswirl, brun PD 701
Limputer, miks PD 17364

Håper du ble inspirert, og fikk en siste giv før jul!

Juleklem fra

27 kommentarer:

  1. Så nydelige poser du har laget!! Så flotte begge to - den lille pusen inni flaskekorken er jo bare sååå herlig!!

    SvarSlett
  2. Åh.. Nå ser jeg hvordan posen er trekt med papir... Nu blei eg inspirert gitt... Utrulig Lekre gaveposa.. Til og med lukkemekanismen va Toppers!

    SvarSlett
  3. Så flotte poser. Likte begge to, men om jeg måtte velge så hadde det blitt den blå. Flott med teksten og alle snøfnuggene i glitter ark. Takk for masse flott inspirasjon i 2018

    SvarSlett
  4. Veldig fine begge to. Mange flotte detaljer.

    SvarSlett
  5. Så flotte poser du har laget...vanskelig å velge, men jeg velger nok også den blå. Flott inspirasjon. Hilsen Anita T.

    SvarSlett
  6. De var kjempefine begge to 😍 Men jeg er nok mest glad i blått 😜

    SvarSlett
  7. Liker egentlig julerød best,men den blå var bare så nydelig- så tror den får min stemme🎄😃

    SvarSlett
  8. 2 flotte gaveposer. Min favoritt er den blå. Elegant med blått, kvitt og sølv.

    SvarSlett
  9. Åh, så utrolig flotte! :) Så mye koseligere å gi og få slike :)

    SvarSlett
  10. Kjempe fine gaveposer, jeg falt mest for den blå❤ Den tekst-diesen har,vært en av Mine favoritter i vinter, er jo så dekorativ i seg selv!!!

    SvarSlett
  11. Så utrolig lekre gaveposer :-) Jege r veldig glad i blått og likte den utrolig mye, men den røde var flott den også :-)

    SvarSlett
  12. Nydelige gaveposer :)
    Hilsen Anita Østebøvik Olsen

    SvarSlett
  13. Kjempefine gaveposer :) God Jul

    SvarSlett
  14. To kjempe flotte gaveposer. God jul 🎄

    SvarSlett
  15. Utrolig flotte gaveposer!! :)

    SvarSlett
  16. Kjempefine gaveposer, den blå ble min favoritt ♥

    SvarSlett
  17. Veldig fine poser, likte den blå ekstra godt! ❤️

    SvarSlett
  18. I like the blue, but that little kitty in the bottle top is so cute. Hugz

    SvarSlett