Februarutfordringen

onsdag 5. desember 2018

Liten gave

Hei, i dag vil jeg vise dere en liten gåbortgave jeg har laget av de superflotte mønsterarkene fra Papirdesign som heter Sjokolade. Jeg bare digger disse mønsterarkene.


Har laget en eske til å legge Toffifeesken i, som jeg kan ta med som vertinnegave i disse førjulstider eller gi som en liten ekstragave til jul.


Produktliste:

Ark:
Sjokolade - PD 18683 Sjokoladeplate
Sjokolade - PD 18682 Sjokolade

Stempel:
PD 18391 Godis
PD 17336 Nisse med lykt


Klem fra 

28 kommentarer:

  1. Skulle gjerne ønsket å være din venninne:-.Heldig den som mottar dette flotte kortet. Unni Bratland

    SvarSlett
  2. Så fint eske kort:-) Får lyst på sjokolade bare av å se på mønsterpapiret her :-)

    SvarSlett
  3. Flott vertinnegave...med morsomt papir.
    Mh Anita T.

    SvarSlett
  4. Nam nam...fikk hvertfall jeg lyst på sjokokade..herlig eske👍

    SvarSlett
  5. Så flott eske!!! Denne må jeg prøve :D

    SvarSlett
  6. Flott!
    Hilsen Anita Østebøvik Olsen

    SvarSlett
  7. Åhhhh......sååå herlig! :D Det var bare dr.. digg det papiret der altså...så kult :)

    SvarSlett
  8. Så fint med eske til Toffiffeen. Herlig papir å bruke til denne flotte gaven

    SvarSlett
  9. Veldig fint laget og disse arkene er perfekt 😊

    SvarSlett
  10. Knalltøft papir på denne flotte gaven :)

    SvarSlett
  11. For et utrolig flott pyntet eske, elsker det mønsterarket der.

    SvarSlett
  12. Jeg har noen sånne ark liggende på lur ... Kjempeflott :)

    SvarSlett
  13. åååååååå Kor stilig!!! KnallTøffe papirer og Stilig pyntet... Så Kjekk en gave!

    SvarSlett
  14. Så flott pyntet, har også et slikt ubrukt ark hjemme så takk for inspirasjon :)

    SvarSlett
  15. Oi, så kule ark!!

    SvarSlett
  16. Kjempefin Toffifee eske 😍 Flotte mønsterark og fine tekster 😊

    SvarSlett
  17. Utrolig lekkert, de arkene er så fine!

    SvarSlett
  18. That is too much fun. Need me some chocolate designer paper. Hugz

    SvarSlett
  19. Å den var jo bare til å spise opp! :-)

    SvarSlett
  20. De papirene er bare så stilige (og til å spise opp :-)
    Heldig mottaker av den toffifeeska.

    SvarSlett
  21. Takk 😁 ja æ bare digge di arkene 🤗🤗

    SvarSlett
  22. Flott vertinnegave og så fine ark ♥

    SvarSlett
  23. Lekker. Nå fikk jeg lyst på sjokolade :)

    SvarSlett