Februarutfordringen

fredag 28. desember 2018

Månedsplanlegger for 2019

Hei alle sammen.

I dag vil jeg gjerne vise dere en type almanakk/månedsplanlegger for 2019 som jeg har laget denne uken.



Jeg startet med å skjære ut 7 ark av hvit kartong (str. 6,5" x 4,5").


Neste steg var å skjære ut alle månedene fra kalenderarket for 2019 og så stemplet jeg tekstfeltet (stempelsettet Tekstbokser) som jeg så klippet ut.



Til pynt på sidene har jeg bare brukt klistermerker som for meg passet til denne måneden.



Jeg har brukt eyelets i alle hull og bruker et lite kjede for å holde de sammen.


Fremsiden og baksiden er laget med det samme arket og helt enkelt pyntet. På baksiden har jeg også lagt inn et tekstfelt for de høydepunkt/største gleder som 2019 vil bringe oss. (Video av prosjektet blir lagt på FB siden til Papirdesign).


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Fremdtidsdrømmer - Fremtidsdrømmer - PD 18426
Fremtidsdrømmer - Drøm ditt liv - PD 18421
Stempel:
Klistermerker:

Håper du fant litt ispirasjon og kanskje du også vil lage deg en månedskalender. 

Og med det vil jeg takke dere alle for et fantastisk 2018, året har gitt meg så uendelig mye av både utfordringer og ikke minst gleder. Jeg vil takke alle dere som har fulgt meg i mine papirprosjekter dette året, jeg setter så uendelig stor pris på dere alle sammen og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Jeg ønsker dere alle som en et fantastisk 2019, jeg regner med at året vil gi oss alle både oppturer og nedturer, men uten husk at uten en nedoverbakke er det heller ikke en oppoverbakke.

Stor klem og GODT NYTT ÅR.



20 kommentarer:

  1. Så Kuuuuul.. Denne var virkelig Flott.. Å Masse arbeid ligger bak. Likte Godt arkene du har brukt. Og symmetrien i at tekstfeltet og kalenderen er det samme på sidene.. Godt gjennomført.. Nydelig arbeide!

    SvarSlett
  2. Tusen takk alle sammen, setter stor pris på hver enkelt.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott planlegger!
    Mønsterarkene passer så bra sammen, og planleggeren er stilren og oversiktlig :))

    SvarSlett
  4. Denne var fantastisk fin!
    Hilsen Anita T.

    SvarSlett
  5. Kjempefin! Mh Lilly Karin

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen, jeg setter stor pris på kommentarene deres. De varmer.

    SvarSlett
  7. Jeg ble helt bergtatt av denne kalenderen, kommer helt garantert til å prøve å lifte deg! Tusen takk for all herlig inspirasjon <3

    SvarSlett
  8. En skikkelig flott kalender. Ønsker deg også et riktig godt nytt år! Håper vi sees på treff i høst igjen! ;)

    SvarSlett
  9. Likte at du har brukt forskjellige mønsterpapir som passer årstidene.

    SvarSlett
  10. Fantastisk flott. En flott idé:)

    SvarSlett
  11. Fantastisk flott bursdagsoversikt for 2019 <3
    Håper så mange som mulig får plass inne i boka :)

    SvarSlett
  12. Kjempe flott planlegger. Er så kjekt å bruke noe som er laget selv.

    SvarSlett