torsdag 11. desember 2014

Luke 11: Making a list, checking it twice:

 

Check-check-check!!

 

EB

 

Juletid er listetid, og jeg skriver lapp på lapp på lapp!

Kanskje jeg skulle samle dem, tenkte jeg,

og satte i gang:

 

Resultatet blei en liten notatblokk, dekorert med restene fra

sesongens utallige julekort, og Papirdesigns nye stickers!

Listeblokk, mens vi venter:

IMG_2150

Jeg har brukt:

PD 14973 jul i vente

PD 14972 julenatt

PD 14988 Vintage dompapp

PD Hvit jul

Stickers.

 

***************

På luke 11 finner dere denne premien:

 

28 kommentarer:

Tove sa...

Lekkert💜

Ida Kristin Dølmo sa...

Så lurt! Kanskje jeg skal bruke washitape for å pynte opp almanakken min :)

Anne Lill sa...

Lurt med listeblokk. Kunne trengt en selv nå før jul 🎄

Anonym sa...

Lurt tips, god ide for hele året spør du meg. Hilsen Tone

tas sa...

Smart ide! Og -så kan man jo ta den fram til neste år - slipper å komme på alt igjen ;)

Tone K. sa...

Så smart !! Ja det blir en listetid ja :D

Marit Nordølum sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne Gro sa...

Lekkert lekkert :)

Marit Nordølum sa...

Kjempelurt! :)

Paddelora sa...

God ide, og en fin ide :)

Heidi sa...

Lurt :)

Monica Helseth sa...

Et lurt tips! Flott laget :)

Maria sa...

Kjempefin listeblokk :)

Bodil sa...

Kjempefin :)

mellem sa...

Lekker liste, smart ide

Hege sa...

Lister må til i jula :-)
Nydelig listeblokk du har laget.

May Grethe sa...

Lurt og lekkert :)

Linda Birgitte sa...

En koselig huskelistebok😀

Piglet sa...

Pepparkakor är ju aldrig fel!

Meretekj sa...

Kjempestilig!

Sol sa...

Så Kjekt!! Jeg lager også masse lister!!. Kreativt og Flott.. Flott resultat!!

Linda sa...

Så lurt!!Må ha:)

Aquarell sa...

Herlig listeblokk! ☺

Mona sa...

Kjempelur ide!! Og nydelig pynta:-)

ellen.fossli sa...

Rekker det akkurat :) Helt fantastisk moro ed lapp på lapp :) Digger bruken av ark <3

Merethe Arstein sa...

Lur ide dette. Lekkert ble det også.

Synnøve sa...

Kjempelurt :)

Scratch sa...

Virkelig lekkert :)