onsdag 3. desember 2014

Luke 3: Kaffeposer og julekort

 Da var vi kommet til dag 3 i kalenderen vår.
Legg igjen en kommentar i dette innlegget og vær med i trekningen av dette flott stempelet.
I tillegg: for hver dag du kommenterer får du et lodd i potten og er med i trekningen av den flotte julegaven fra Papirdesign. Jo flere dager du er med, jo større sjangs for å vinne :)

Dagens premie:

Jeg vil gjerne vise frem noen smågaver som er smart å ha på lur.
Nemlig dekorerte kaffeposer. Størrelsen tilpasses størrelsen på kaffeposen.
Dekoreres etter ønske.
Jeg har holdt mine enkle.


Jeg lager to  "striper" med kartong i kaffeposens bredde. Fester dem sammen i bunnen, legger kaffeposen inni og stifter fast i toppen.
Kan være greit å dekorere før man legger i posen.

Produkter:
14988 Vintage Dompapp
14972 Julenatt
14976 Hvit jul
14973 Jul i vente
14979 Snø til jul
14975 Julehjerter
14985 Juleugler
14952 Sjokolade (stempel)
Klistremerker 14940 God jul og 14943 Jul
Wahitape og Dotter

Og når man først har alle restene liggende utover pulten, så kan man like godt lag et par kort.
Her har jeg brukt stempelet 14922 Super jul

Og på det siste har jeg brukt Chipboard.


Det var det jeg hadde i denne omgang.
Husk å legg igjen en kommentar for å være med i trekningen, og velkommen tilbake i morgen :)



Klem,
Lise

51 kommentarer:

Heidi sa...

Flotte posekort. Fin ide og ha liggende på lur.

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marita vs snojbi sa...

Superfina

Gunn sa...

Super ide :)
Digger julepapirene fra dere :)
Ha en fin dag.
Klem

Gitte sa...

Wow hvor er de fine.

Maya sa...

Kjempe flotte!!

Inger Didriksen sa...

Kjempegode ideer og de fleste drikker kaffe ��. Fine saker��

Anne Gro sa...

Supre smågaver!! Ett flott tips!!

Anne sa...

Så fine de er ♥

Supersmarte som vertinnegaver og som små gaver ved siden av :)

Tusen takk for tips og inspirasjon ♥

Marit Nordølum sa...

Fantastiske gaver! :)

Ida Kristin Dølmo sa...

Ååå, så fine! Perfekt til besteforeldre som har "alt" :D

Marie Vassbotn sa...

Så fine disse var. God idé! :-)

☥ Kaia sa...

De var kjempefine, og en flott gave til en som er kaffetørst.

Klem fra Kaia

Synnøve sa...

Kjempelurt å dekorere kaffeposer!! Og så nydelige kort, da! Rødt er bare lekkert til jul :)

Tone K. sa...

Åhh....så flott den kaffeinnpakningen var....utrolig fin altså :D
Og de kortene da....så flotte. De skal jeg jammen meg notere bak øret ;) :D

Maria sa...

Takk for godt tips! Jeg har ikke tenkt på det med kaffepose før :p

tas sa...

Kaffepose har jeg aldri laget. Det var en god ide! Takk :)

Berit sa...

Så flotte gaveideer! Tusen takk for tips:)

Jorunn sa...

Så lurt! Så fine! Det blir dekorering av kaffeposer i kveld:)

Tove sa...

Kjempelekker🎄🎅

Monika sa...

Så utolig kult med pynta kaffe :) Den ideen skal jeg ta med meg videre :)
Julekortene var også veldig fine :)

Monika sa...

Hvem ble foresten vinner i går?? Det står ikke noe navn under Vinneren av luke 3 ble: ........

Randi WS sa...

Så kjempeflotte gaver! Og veldig fine kort!!

Klem, Randi WS

Jorunn`s scrapperier sa...

Så smart og flott liten gave.

Bodil sa...

Så flotte kort og kaffeposer.

wenche jensen sa...

Så flotte prosjekt. Herlig.

Bente Årstad sa...

Dette var en lur ide og disse ble jo riktig fine:)

Anne Lill sa...

Smart vertinnegave 😃

Hege sa...

Kjempeflott gaveide.

Karoline sa...

SÅ genial ide med kaffeposene!
Det skal jeg gjøre til neste år :)

May Grethe sa...

Lur ide :)

Anonym sa...

Kjempe lur ide til alle kaffe-elskere. Lett å lage på travle dager. Takk for tipset. Hilsen Tone

Kristina sa...

Så fin måte å få brukt restepapir på, det er alltid en utfordring :-)

Klem

Linda Birgitte sa...

En fin og koselig ide😊

Inger Karin Grov sa...

Kjempesmart :)
Dette må eg prøve :)

Anonym sa...

Så flott et stempel og god ide til kaffeposer, dette stemplet kunne jeg tenkt meg <3
Hilsen Elisabeth
elis_112@hotmail.com

Monica Helseth sa...

Flott ide og fint pyntet.
Nydelig papirer.

Irene sa...

Takk for inspirasjon til smågaver. Alltid koselig å gi. ♥

Berit sa...

Kreativ løsning på kaffeposen!
Nydelige produkter fra dere - gir alltid inspirasjon!

Guri sa...

Koselige smågaver du har laga her.

Linda sa...

Lekker og fristende kaffe♥

Paddelora sa...

Så stilige posekort! Takk for den ideen :D

Merethe Arstein sa...

Åhh dette stemplet havna nett på ønske lista.. Flott turtorial og fine kort.. :)

Siwert sa...

Utrolig flott oppbevaring til kaffeposene ♥

Stine sa...

Så flotte disse var! Herlige gaver:-)

Piglet sa...

Jättefin text :)

Scratch sa...

Så fine! Det var jammen en god idè å gi bort kaffe slik, det skal jeg jammen gjøre selv også! Takk for inspirasjonen :)

Ann Kristin sa...

Så kul gaveide! Og flott kort :)

Hilde Johansen sa...

Kule ideer :)

Vibeke sa...

Stilig!

unni lindemark sa...

Dem var flotte.Stilige ark :)