tirsdag 2. desember 2014

Luke 2: Julekort med julekuler.


Hei og fortsatt god nedtelling til julaften.
Vi har jo bare så vidt begynnt å regne dagene :-) 
Idag er det den 2e desember og det finns fremdeles god tid til å kose seg med masse herlige juleforberedelser.

Pass gjerne på å besöke Papirdesign bloggen ofte!
Hver dag frem til julaften, har dere anledning til å vinne en liten premie. Alt dere trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar i innleggene vi legger ut. I tillegg til å være med på den aktuelle dags premie, vil du også få et lodd til årets julegave fra Papirdesign - og den er virkelig noe å glede seg til!!
Jo flere dager du kommenterer, jo flere muligheter har du..
Og for at du ikke skal gå glipp av noe, legg deg til som følger av bloggen vår, og gjerne vår Facebook side også :)

Dagens premie: 2 ruller washi-tape



Selvfölgelig har jeg jo laget noe jeg vil vise dere også siden det er min dag her på bloggen.
Jeg har laget noen julekort med mine egne 'julekuler'.








Jeg har brukt:
Stille Natt- Julenatt (begge sider)
Stille Natt - Jul i vente (begge sider)
Stille Natt - Hvit jul 
Stille Natt - Vintage dompapp
Trefigurer
Snöstjerner
God jul stickers


Hovedpremien på selveste julaften, er valgfrie varer til en verdi av kr 1000,- Er ikke det fantastisk!!?





Vinner av luke 1 ble Anne-Gro

1. desember 2014 kl. 17.37

Så gøy med kalender!! Det må jeg bli med på:) Ha en fin adventstid !!




Ta kontakt på post@papirdesign.no, og merk mailen med luke 1, så kommer premien din i posten.





37 kommentarer:

wenche jensen sa...

Nydelige julekort. Og washitapen var lekker. Skikkelig nostalgisk.

jorunn`s Fristed sa...

To nydelige og enkle julekort ♥

Anne Lill sa...

Flotte julekort og herlig julete tape 😃

Inger Karin Grov sa...

Lekre julekort! :)
og flott washitape

Heidi sa...

To flotte julekort :)

Eva R Fandrem sa...

Flotte julekort!

Janne-Stine sa...

Nydelige kort :)

Hege sa...

Koselig julekort.
Så kreativ måte å lage julekuler.
Kjempefin washipremie

Anne Gro sa...

Oi oi oi..så gøy å åpne første luke!!! Nå ble jeg glad!! Og dagens kort er jo også flotte. Blir så glad av julekort i rødt!

Ulltråen`s Kaosheim sa...

Så søt tape

Gleder meg til å følge bloggen i desember

Monika sa...

Jeg hiver meg med i dag også :) Washi tape får jeg aldri nok av, så krysser fingrene :)
Kjempefine julekort :)

Berit sa...

Så lekre julekort!

Maya sa...

Flotte kort og fin Washi tape!

Meretekj sa...

Nydelige kort med lekre papirer.

Gitte sa...

Sikke nydelige julekort.

Bente Årstad sa...

2 flotte julekort i disse nydelige jule arkene:9

Tone K. sa...

Nydelige kort !! Det papiret der er bare så utrolig koselig og herlig :D

Ida Kristin Dølmo sa...

Så enkle og fine julekort! Selv har jeg laget mengder med julekort - og helst i rødt :D

Maria sa...

Flotte kort :) og nydelig washitape.

Jorunn`s scrapperier sa...

Så flotte kortene ble med disse kulene.

tas sa...

Stilige julekort! Er veldig glad i wahitapen fra Papirdesign ;)

Marita vs snojbi sa...

Görfint

May Grethe sa...

Nydelige kort :)

Washi-tapen var flott, så lettvinte og fine pakkelapper

Merethe Arstein sa...

Koselig denna julekalenderen :)

Kristina sa...

Kjempefine kort, og så kjekt med pakkelappideer som er kjappe i ei travel førjulstid. Moro med kalender! Jeg oppdaget den ikke før i dag, mulig jeg er litt treig :-)

Paddelora sa...

Så lurt! Det ble stilig!!!

Marit Nordølum sa...

Nudelig! :)

Stine sa...

Så flotte julekort, fikk ordentlig julestemning av disse:-)

Karoline sa...

Så inspirerende kort :)

June R sa...

Kjempe fine kort :)

Irene sa...

Washitape er moro og anvendelig til mye.

Julagaver kan pakkes i gråpapir og dekoreres med washitape. Konvoluttene til julekortene dekorerer jeg også med tape.

b1te sa...

Fine julekort 😊

Heidi sa...

Så herlige julekort! Kjekt med noe som er enkelt også! Krysser fingrene for vinnersjanse ;-)

Anonym sa...

Rødt er julens farge. Vi gleder oss til jul. God førjul. Hilsen Tone

Randi WS sa...

Så utrolig fine og "julete" julekort! ♡

Synnøve sa...

Så nydelige julekort!!

Ann Kristin sa...

Stilige kort :) Artig ide med julekulene :)