fredag 5. desember 2014

Luke 5: Mariannes kortboks

Denne kortboksen/stationarybox har jeg lagd for å gi bort til mamma.. Den har flere småkort og tags som hun kan bruke til julegavene sine..
 Dette utrolig vakre arket er til å spise opp, og jeg gikk fort tomt for det - så kjøp flere hvis du har først har tenkt deg det;-).. Jeg måtte også finne frem et gammelt dompapp-ark fra en tidligere julekolleksjon, for å pynte boksen med. For å gi litt ekstra pyntet feeling på boksen, har jeg sydd rundt alle papirbitene som er limt på boksen.  Siden arket i seg selv er så dekorativt, gjorde jeg pynten ellers sparsom. En blonde, et par blomster og en chipboard var nok synes jeg.

Jeg brukte samme arkene på innsiden, og restene ble brukt på kort.. Noen av kortene har dere allerede sett i en tidligere post, og resten får dere kanskje se senere.

Jeg har lagd en liten lomme som man kan putte en kulpepenn inni, og har klippet ut en dompapp som er festet med 3D-puter.
Produkter:
Ark:PD 14981 Julens fugl, PD 14986 juleminner, PD 10325 Juleminner
Blomster: Hvite rufsete blomsterknopper, hvite julestjerner, hvite rufseroser
Annet: Halvperler, 3Dputer, Blonde, chipboard- god jul 

Dagens premie er disse fine blomstene. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar her..

Vinner av gårsdagens luke ble:   
Ta kontakt med post@papirdesign.no og merk mail med "vinner luke 4", så får du premien din tilsendt.


29 kommentarer:

Monika sa...

Den boksen var nydelig!! Denne blir nok mamman din veldig glad for :)

Heidi sa...

Kjemepefin boks Marianne. Synes også de arkene går utrolig fort :) Klem

Anne Gro sa...

Nydelig boks!! Det var noen fantastiske papirer :) Dette har jeg planer om å lage hvert år.. I år kanskje....

☥ Kaia sa...

Den var lekker !!!!!
Nydelige papirer...

Klem fra Kaia

Synnøve sa...

Sååå fiiin!!!

Tone K. sa...

Utrolig fin !! Også en super gave å få.
Nydelig papir som er brukt også ! :)

Marit Nordølum sa...

Fantastisk flott boks!! :)

wenche jensen sa...

Lekkert prosjekt, Marianne.

tas sa...

Nok en god ide! Kjempefin :)

Gitte sa...

Hvor er den nydeligt.

Bodil sa...

Så flott gave dette var.

Maria sa...

Utrolig nydelig boks! Og for et arbeid du må ha lagt ned i alt dette!

Meretekj sa...

Nydelig boks!

Irene sa...

Det er så mange ting/brette-teknikker jeg enda ikke har laget/prøvd . Så blir aldri lei denne hobbyen håper jeg. :-)

ellen.fossli sa...

Alltid hatt lyst til å lage sånn boks til mamma jeg også <3 Håper jeg klarer det en dag, denne var ihvertfall super stilig <3

Linda Birgitte sa...

En kjempefin boks, det er nok mange som ville blitt glad for en slik 😃

Paddelora sa...

Å den var nydelig! Er enig i at papiret er utrolig lekkert i seg selv <3

Helle sa...

Så flott :-D

Kristina sa...

For en nydelig boks! Og de dompappene var prikken over i'en. Klem

Merethe Arstein sa...

For en flott ide. Den va bare lekker. :)

Anonym sa...

Kjempefin boks. Super ide. Det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert glad, og at det er en nyttig ting.......Hilsen Tone

Hege sa...

Nydelig.
Kjempefin gave!

Karoline sa...

Så nydelig boks!
Denne kunne jeg tenkt meg å lage selv :)
Mammaen din må bli super glad for denne! :)

Aquarell sa...

Denne var nydelig!

Randi WS sa...

Utrolig nydelig boks!!! <3

Berit sa...

Nydelig boks og så lekkert papir!

Ida Kristin Dølmo sa...

Åå så fin! Elsker alle arkene fra PD :D

Scratch sa...

For en herlig boks!

Ann Kristin sa...

Så heldig mamman din er! Nydelig stationary box!