Februarutfordringen

torsdag 25. april 2019

LO - Good moments

Hei hei!
I dag vil jeg vise dere en layout hvor jeg har brukt et av arkene fra kolleksjonen Vårstemning, med ombrè- effekt. Nydelig ark, syns jeg!
Her har jeg stemplet med forskjellige bakgrunnsstempel på arket først, før jeg limte på noen chevronmønster som er stanset ut med en ny die. Deretter har jeg stanset ut tre vimpler av forskjellige mønsterark i passende farger og mønster.
Til slutt limte jeg på bildet. Det er vår sønn på vei opp til alteret med ringene til oss, da vi giftet oss. Jeg hadde egentlig tenkt at tittelen til dette bildet måtte bli "Lord of the rings"😉 men fargene i chipboardtittelen jeg brukte passa så godt til arket.
Ellers har jeg pynta med en button, chipboardstjerner, knapper, bomullstråd, et klistremerke og dato fra dymomaskin.


Produkter:
Ark:
Vårstemning - Frihet PD 1900022
Ungdommelig - Hipster PD 1900009
Ungdommelig - Håpefulle unge PD 1900007
Ungdommelig - Dress deg opp PD 1900004
Dies:
Cevron PD 19299
Stempel:
Bakgrunner PD 13788
Tall PD 13805
Pynt:
Buttons, stjerner og hjerter PD 861
Chipboardstjerner

Takk for at du titter, håper du ble inspirert!

Kreativ hilsen fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar